2014/01/19

Hot Buys'owe Potyczki: Hot Buys No5 Purse

Tak jak zapowiadaliśmy, druga odsłona tegorocznych potyczek rozegra się z torebką projektu Karla Lagerfelda. Dodatek wygląda jak duża wersja perfum Chanel No.5 na łańcuszku.

Ja polecam Wam jej zakup, jest oryginalna, dobrze wykonana i nadaje się do klasycznych, ale też ekstrawaganckich stylizacji. Inne zdanie ma Magda, która uznała ją za "badziewną" i do niczego się nienadającą. No cóż, zdecydujcie sami :)

Czas na nasze stylizacje:


Na przykładzie stylizacji Magdy można stwierdzić, że jednak można stworzyć coś klasycznego i eleganckiego z tą "badziewną torebką". Plastikowa sukienka w kwiaty, płaszcz z wszytym futrem, czarne obcasy i okulary Chanel.

Ja zdecydowałem się na tylko dwa kolory- czerń i biel, ale w ekstrawaganckim wydaniu. Do białej sukienki dobrałem futro ombre i delikatne szpilki. Do całości dodałem biały beret i woalkę, żeby było ciekawiej i mniej banalnie. 

Stylizacja Jaśminy to jedyna kolorowa propozycja w tym wydaniu potyczek i może to właśnie sprawi, że wygra? Ta stylizacja to istny misz-masz wzorów i kolorów, wszystko jednak wygląda spólnie, a czarny kapelusz z plastilkowym rondem idealnie pasuje do torebki!

Klaudia zdecydowanie postawiła na elegancję, jednak w niebanalnym wydaniu. Do czarnej, prostej sukienki dobrała futrzaną kamizelkę, kołnierz z kolcami oraz buty z plastikowymi wstawkami. Prosto, ale jakże efektownie.


Czas na podjęcie decyzji:




21 komentarzy:

  1. Taka badziewna, że aż najlepiej komponująca się ze strojem emi :P
    Głos na Magdę, ale wszystkie stylizacje są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostania stylizacja podoba mi się najbardziej :)
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  3. od razu skojarzyło mi się z seksem w wielkim mieście ^^ 4 przyjaciółki wybierają się na kawę do modnej kafejki na manhatanie, wszystkie dumne bo kupiły najmodniejszą torebkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. najbardziej podoba mi się stylizacja Jaśminy i to na nią oddam głos :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne stylizacje, ale najbardziej podoba mi się emipaula :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga stylizacja najlepsza. Torebka doskonale ją dopełnia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie Adam, cudowna stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie są ciekawe, ale najbardziej przypadła mi do gustu emipaula x

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka wcale do mnie nie przemówiła. Co do stylizacji to są wszystkie świetne, ale głos oddam na Magdę. ;)

    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza stylizacja najlepsza. Głos na Magdę. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja Emipauli z tą jakże badziewną torebką najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznam szczerze, że wszystkie mi się podobają, ale to stylizacja Adama najbardziej zwróciła moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje! Tym razem moją faworytką jest kesha077 ponieważ jej zestawienie nie dość że polepszyło mi nastrój to jest przede wszystkim bardzo trafione x

    OdpowiedzUsuń
  16. Każdej z was stylizacje są świetne, a co do torebki, to jest ona bardzo oryginalna i praktyczna.:)
    KlaudiaRockin1

    OdpowiedzUsuń