2014/01/24

Co W Plazie Piszczy?

Wybaczcie, że nie robię artykułów po kolei, ale uznałem, że lepiej będzie, jak będę robić stylizacje z tym, na co akurat mam wenę. Tym razem padło na ostatnią dostawę Velvet Orchid, która była strasznie kiczowata, ale znalazłem 6 znośnych rzeczy (a właściwie 5, jedną kupiłem, bo jest za sm :D)


Wyżej pokazane rzeczy są proste, uniwersalne i są świetną bazą stylizacji.

Zobaczcie co udało mi się z nimi stworzyć:

1. Top- Velvet Orchid | Kurtka- Evil Panda | Spódnica- Bonjour Bizou + Limited Edition | Kopertówka- Red Carpet | Obcasy- It Girls | Kapelusz- Bonjour Bizou 

2. Top- Velvet Orchid | Drugi Top- No Name (Fudge) | Spódnica- Evil Panda | Kurtka- Evil Panda | Obcasy- Nelly.com | Bransoletka- Royaly | Naszyjnik- Hot Buys Summer Retro | Kapelusz- Bonjour Bizou

3. Kurtka- Velvet Orchid | Koszula- Nelly.com | Spódnica- Rio | Kołnierzyk- Special Offer | Pasek- Alice + Olivia | Obcasy- Christian Louboutin | Torebka- Chanel | Kapelusz- Bonjour Bizou 

4. Top- Young Hollywood | Kurtka- Evil Panda | Spódnica- Velvet Orchid | Pasek- Pretty n' Love | Obcasy- Cheap Monday | Czapka- Ralph Lauren Denim & Supply | Torebka- Bonjour Bizou | Okulary- Killah | Kołnierz- Antidote

Co sądzicie o tej dostawie do Velvet Orchid? Podobają się Wam stylizacje?

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam wszystkie twoje stylizacje, zawsze są cudowne!:)

    KlaudiaRockin1

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej spodobała mi się 1. A tak to wszystkie ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej spodobała mi się 2 i 4! Cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizacje i artykuł również!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie ładne, ale 2 najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak tylko zobaczyłam tą połówkową ramoneskę to odrazu ją kupiłam, naprawdę świetna rzecz. najlepsza 3 stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszędzie ta kurtka! Nie zmienia to faktu, ze stylizacje bardzo ładne :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzecia stylizacja najbardziej mi się podoba ;)
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie stylizacje sa mega c;

    OdpowiedzUsuń