2014/01/27

Co W Plazie Piszczy?

Nareszcie udało mi się skończyć 2 artykuły związane z nową kolekcją LE. Jeden zobaczycie teraz, drugi jutro. Podzieliłem tę dostawę na dwie części i wykonałem 8 stylizacji, w których próbowałem ukazać nowości z jak najlepszej strony. W każdej z nich postawiłem głównie na prostotę i wygodę.
Kupiłem czternaście ubrań i dodatków, dziś zaprezentuję Wam osiem z nich:
Sukienka w zebrę może sama w sobie do pięknych nie należy, ale ma świetny dół i jest naprawdę dobrze wykonana, bez problemu możemy ją wykorzystać jako spódnicę. 
Jeansowa kurtka z koronkowymi wykończeniami- delikatna i kobieca, można z nią stworzyć dziewczęce, bądź bardziej rock'owe stylizacje.
Przezroczyste legginsy same w sobie są brzydkie, ale jeśli założymy pod nie czarne legginsy z Basics powstają bardzo ciekawe spodnie pozbawione kiczu, czego nie można jednak powiedzieć o oryginalnej wersji.
Na spódnicę zdecydowałem się pod wpływem impulsu, jest bardzo ciekawa, ale trudno ją wykorzystać przez problematyczny krój, sporą ilość kolorów i wzór w kratę. Ja rzuciłem jej wyzwanie, co zaraz zobaczycie.
Czarno-różowe platformy- wysokie, kobiece i oryginalne. Poza tym kocham wszystkie buty (no, prawie).
Pasek w zebrę to must-have tej kolekcji, jest naprawdę piękny, bardzo dobrze wykonany i oryginalny.
Niebieska torebka z ukazaną zawartością- tego jeszcze na stardoll nie było. Chyba właśnie dlatego się na nią skusiłem.

Teraz stylizacje:

1. Kurtka- Limited Edition | Top- Velvet Orchid | Spódnica- Special Offer | Torebka- Decades | Obcasy- DKNY | Bransoletka- LE | Kapelusz- Bonjour Bizou 
Nie chciałem zrobić czegoś mdłego z tą kurtką, dlatego oprócz zwiewnej, białej spódnicy i torebki w kolorze kurtki dobrałem skórzany top, czarne obcasy i kapelusz. Oprócz tego biżuteria w postaci srebrnej bransoletki. Prosto, ale efektownie.

2. Kurtka- Evil Panda | Top- Rio | Spódnica- Evil Panda | Pasek- Limited Edition | Torebka- Chanel | Obcasy- Ralph Lauren Denim & Supply | Bransoletki- DVF | Kapelusz- Bonjour Bizou
Postanowiłem zabawić się tutaj wzorami, dlatego do paska z motywem zebry założyłem asymetryczną spódnicę w pepitę. To jedyne wzorzyste elementy w tej stylizacji, nie chciałem przesadzić. Postanowiłem jednak dodać akcent kolorystyczny, żeby nie było zbyt schematycznie, dlatego oprócz czarnej kurtki, torebki i kapelusza w stylizacji pojawiły się czerwony top i klasyczne obcasy. Tym razem również postawiłem na biżuterię w postaci srebrnych bransolet.

3. Top- Millionaire Mansion | Spódnica- Limited Edition | Kopertówka- Anna Sui | Przepustka- It Girls | Obcasy- Chanel | Bransolekta- Rio | Kapelusz- Bonjour Bizou
Z ubraniami takimi jak ta spódnica trzeba być bardzo ostrożnym. To wszystko ze względu na specyficzny krój, dobór kolorów i wzór- jeden zły dodatek i dobrze zapowiadająca się stylizacja staje się koszmarem. Dlatego postawiłem na prostotę. Złym wyborem byłby dobór dodatków we wszystkich pięciu kolorach spódnicy, dlatego zdecydowałem się jedynie na czerń i fiolet. Spódnica jest dość obszerna, dlatego górą stylizacji został obcisły, fioletowy top w kolorze jednego z pasków spódnicy. Jedynym wzorzystym elementem w tym outficie oprócz spódnicy jest torebka- prostota górą, ale warto czymś urozmaicić stylizację, żeby nie była nudna.

4. Sweter- It Girls | Koszula- Special Offer | Spódnica (sukienka)- Limited Edition | Obcasy- Chanel | Kopertówka- DVF | Kapelusz- Bonjour Bizou | Kurtka- Evil Panda
Tak jak mówiłem- sukienka sama nie prezentuje się najlepiej, ale w postaci spódnicy sprawdza się znakomicie. Dobrałem do niej jasną, jeansową koszulę i wełniany, beżowy sweter w kolorze włosów. Luz zdecydowałem połączyć z elegancją- czarnymi obcasami w szpic oraz małą, zgrabną kopertówką. Nie mogłem się powstrzymać przed dodaniem dwóch elementów, które są od jakiegoś czasu moimi ulubionymi- czarnej kurtki i kapelusza.

Co sądzicie o tym LE?
Co kupiliście?
Spodobały się Wam stylizacje?
Czekacie na drugą część artykułu?


16 komentarzy:

  1. Dobiłeś mnie tym postem ;D Jak widzę takie śliczne stylizacje z nowym LE, to dwa razy bardziej żałuję, że nie udało mi się nic kupić.. ;/ Pechowa ja.

    Ta spódnica z trzeciej stylizacji też wydawała mi się jakaś dziwna i niepraktyczna, ale teraz chyba chciałabym ją mieć najbardziej z całej kolekcji(pomijając buty, które są cudowne).


    Wszystkie stylizacje świetne ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nienawidzę takich artykułów. XD Teraz pozostaje mi tylko żałować, że kupiłam tylko dwie rzeczy, chociaż mogłam pozwolić sobie na więcej. Mimo tego czekam na kolejną część artykułów. Mam nadzieje, że pojawią się stylizacje z jasnymi dżinsami i szarym topem z napisem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupiłam jeansową kurteczkę i jestem z tego zakupu zadowolona, stylizacje nieprzekombinowane i urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne stylizacje, ja kupiłam osiem rzeczy i na nic nie mam pomysłu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokazałeś sukienkę w zebrę, jest jedyną rzeczą, jaką udało mi się kupić z LE. Szczerze polecam, mnie bardzo się podoba :)Z reszty rzeczy chciałabym mieć pasek, buty z różowymi wykończeniami oraz katankę. Niestety, przybyłam za późno na cokolwiek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne stylizacje. Fajnie, że je opisałeś :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza i druga stylizacja cudowne <33

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne stylizacje, 1 i 3 najbardziej mi się spodobaly

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne stylizacje, 1 i 2 najlepsza! :) cudowne :) mimo tego, że sukienka nie wygląda zachęcająco idealnie ją użyłeś i wyszła całkiem fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna jest ta spódniczka w pepitkę, ale szczerze mówiąc te rzeczy z le nie przypadły mi do gustu. Stylizacje mimo wszystko udane

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja nie kupiłam nic :/
    Coraz bardziej sobie uświadamiam ile rzeczy bym chciała...

    Stylizacja bardzo ładne, pierwsza najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze trzy stylizacje strasznie mi się podobają.
    Ja z LE nic nie kupiłam :[

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja z LE kupiłam szorty, buty i torebkę z kokardą. I nie żałuję.:)

    Zapraszam http://crystalised-sd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. druga i ostatnia, najbardziej mi sie spodobaly, szkoda ze nie zdazyles kupic chustek, jestem ciekawa jak bys je wystylizowal :>

    OdpowiedzUsuń