2014/01/17

Co W Plazie Piszczy?

Przez ponad tydzień miałem tak poważny brak weny, że nie udało mi się zrobić żadnej stylizacji, stąd nie pojawiało się nic z mojej strony. Dzisiaj jednak dostałem natchnienia i udało mi się przygotować 4 sety do artykułu o nowej-starej dostawie Bonjour Bizou. Nie jest tak udana jak ta letnia, ale coś kupiłem.
To polecam Wam najbardziej:

Teraz to, co udało mi się stworzyć:


1. Żakiet- Archive | Sweter- Bonjour Bizou | Spódnica- Miss Sixty | Obcasy- Nelly.com | Torebka- Miss Sixty | Pasek- Wild Candy | Kapelusz- Bonjour Bizou

2. Kurtka- Limited Edition | Bluzka- Bonjour Bizou | Spódnica- Miss Sixty | Torebka- Miss Sixty | Obcasy- Miss Sixty | Pasek- Wild Candy | Okulary- Fallen Angel | Kapelusz- Bonjour Bizou 

3. Bluzka- Bonjour Bizou | Spódnica- Bonjour Bizou | Torebka- Tingeling | Pasek- Limited Edition | Obcasy- Limited Edition | Kolczyki- Tingeling

4. Płaszcz- It Girls | Podszewka- D-signed | Spodnie- Nelly.com | Bluzka- Fallen Angel | Torebka- Bonjour Bizou | Pasek- Miss Sixty | Obcasy- Bonjour Bizou | Naszyjnik- Limited Edition | Kapelusz- Bonjour Bizou | Okulary- Limited Edition 

Co sądzicie o tej dostawie do B. Bizou? Stylizacje przypadły Wam do gustu?


14 komentarzy:

  1. Dostawa kiepska, stylki o kilkadziesiąt poziomów wyżej niż te ubrania ;). 3 jest najlepsza, nie lubię cekin ale w tym wykonaniu jest genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udane stylizacje! Najlepsze idą od lewej do prawej :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie C: Świetne stylizacje, najlepsza chyba 4, albo 3, albo nie 1.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizacje! Najlepsza jest 3.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostawa nie była zbyt ciekawa. Twoje stylizacje są świetne. Nie potrafię wybrać najlepszej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dostawa średnia, parę rzeczy sobie upatrzyłam. stylizacje jak zawsze świetne. 3 i 4 najlepsze! ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się kilka rzeczy z tej dostawy, a stylizacja najlepsza 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne stylizacje. Ostatnia najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dostawa taka tam, ale stylizacje są świetne! Najbardziej urzekła mnie 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny artykuł, a stylizacje są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  11. 3 stylizacja najlepsza! :)
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  12. Druga i ostatnia stylizacja mistrzowskie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne stylizacje, a z tamtejszej dostawy kupiłam tylko czarne obcasy.:)
    KlaudiaRockin1

    OdpowiedzUsuń