2014/01/20

Co W Plazie Piszczy?

Ten artykuł miał już się pojawić dwa dni temu, ale jak zwykle się nie wyrobiłem. Byłem pewien, że z kolekcją Saint Laurent Paris pójdzie mi gładko, bo ubrania są naprawdę piękne, bardzo dobrze wykonane i co najważniejsze- uniwersalne. Niestety dopadł mnie brak weny i ciężko było mi cokolwiek (zadowalającego mnie) stworzyć. Postanowiłem jednak, że nie pójdę spać, dopóki nie skończę artykułu. Najpierw uporałem się ze stylizacjami, a potem ze screenami i tak powstało to co zaraz zobaczycie. Z outfitów jestem całkiem zadowolony. Bałem się, żeby nie zrobić czegoś nijakiego, ale myślę, że udało mi się wybrnąć i stylizacje nie są nudne. Pierwsza to dość luźna, nieco grunge'owa (mogę tak powiedzieć?) stylizacja z mocnym akcentem kolorystycznym w postaci skarpet i koszuli. Drugi set to połączenie wygody, elegancji i nowoczesności, ciekawym elementem są kwiatowe wzory na bluzce i kurtce. W trzeciej stylizacji postawiłem na czerń i zdecydowałem się na bardzo ryzykowne połączenie, bo ostatnio połączenie złota i srebra ma bardzo wielu przeciwników, zupełnie nie wiem czemu. Ilość kolorów ograniczona, ale nie jest chyba monotonnie. Ostatnia stylizacja chodziła mi po głowie od kiedy tylko kolekcja zawitała do plazy, ale nie mogłem jej dokończyć, dopiero kilka godzin temu wpadłem na pomysł jak ją wykonać tak, by mnie satysfakcjonowała. Set opiera się głównie na połączeniu kolorów i faktur, do brokatowej kieszonki na bluzce dobrałem spódnicę również pokrytą brokatem, torebka idealnie pasuje kolorem do bluzki. Aby nie było nudno założyłem biały obszerny płaszcz i biały kapelusz DIY. Brokatowe szpilki w szpic dodają elegancji i pasują do bazy tego stroju. Neonowy, różowy pasek i paznokcie dobrałem, żeby nie było schematycznie i nudno. Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)

Zakupiłem wszystko, ale to polecam najbardziej:

Teraz wcześniej opisane outfity:

1. Kurtka- Mr. | Koszula- Saint Laurent Paris | Szorty- Bonjour Bizou | Torba- Fallen Angel | Pasek- Gucci | Martensy- Cheap Monday | Skarpety- Killah | Okulary- Bonjour Bizou | Kapelusz- Bonjour Bizou | Naszyjnik- Fallen Angel Boys

2. Kurtka- Archive | Bluzka- Saint Laurent Paris | Spódnica- DVF | Kopertówka- Hot Buys Weekly | Obcasy- Chanel | Kapelusz- Bonjour Bizou 

3. Top- Velvet Orchid | Spódnica- Saint Laurent Paris + Young Hollywood + Wild Candy | Torebka- Chanel | Obcasy- Valentino | Bransoletka (pasek)- Saint Laurent Paris | Kapelusz- Bonjour Bizou | Okulary- Limited Edition + Chanel + Killah

4. Kurtka- Nelly.com | Bluzka- Saint Laurent Paris | Spódnica (sukienka)- Apres Ski | Obcasy- Special Offer | Torebka- Pretty n' Love | Pasek- Front Row | Kapelusz- Bonjour Bizou + Voile Holiday Boutiqe

Co sądzicie o tym Tribute? Urzekły Was zaprezentowane sety?


PS. Teraz zmykam spać, a jak wstanę to podam wyniki loterii dla najaktywniejszych komentatorów + na liście pojawi się nowa osoba :)

13 komentarzy:

  1. Piękne stylizacje! Bardzo spodobał mi się ten tribute ;p

    KlaudiaRockin1

    OdpowiedzUsuń
  2. nic nie kupiłam z tego tribute, no ale cóż. Stylizacje cudo!
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam kilka ubrań z kolekcji i uważam, ze było warto. Stylizacje ładne. Najfajniejsza 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam sporo ubrań z tej kolekcji. Świetne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja bardzo przypadła mi do gustu, a najlepsza stylizacja to nr 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 najbardziej mi sie spodobała c:

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsze są dwie pierwsze jak dla mnie. Cudowna kurteczka z kwiatowymi aplikacjami, po prostu idealna

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze bardzo fajne stylizacje! ;) podobają mi się a najbardziej 2! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne! Najbardziej przypadła mi do gustu 1 stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W ostatniej stylizacji podoba mi się stworzenie białego kapelusza :O

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolekcja bardzo dobra, chce zakupic większość kolekcji, jednak na razie brak mi kasy, nie wiem jak to dalej będzie.
    Stylizacja bardzo ładne - 2 i 3 są moimi ulubionymi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne stylizacje, 1 i 3 najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń