2014/01/23

Co W Plazie Piszczy?

Zostało mi 9 zaległych artykułów czyli 36 stylizacji. Ciekawe czy wyrobię się do końca ferii, może być ciężko :s

A dzisiaj miniartykuł, bo związany z minikolekcją. Chodzi oczywiście o ostatnią dostawę do Young Hollywood. Przygotowałem tylko dwie stylizacje, bo kupiłem tylko dwie pary szpilek, sukienki były moim zdaniem średnie...


Stylizacje są zupełnie różne, jedna ciemna, pełna przepychu i z dodatkiem złota, druga jasna, lekka i przyjemna z dodatkiem srebra:


1. Sukienka- Rio + Young Hollywood | Futro- Miss Sixty | Obcasy- Young Hollywood | Kopertówka- DVF | Rękawiczki- Rio | Łańcuchy- Archive | Kapelusz- Bonjour Bizou + Killah | Okulary- Limited Edition

2. Kurtka- Chanel | Spódnica- Basics | Koszula- It Girls | Kopertówka- DVF | Obcasy- Young Hollywood | Pasek- Pretty n' Love | Kapelusz- Voile Holiday Boutiqe + Bonjour Bizou

Co kupiliście z tej minikolekcji YH? Co sądzicie o stylizacjach?

12 komentarzy:

  1. Boże serio 9 CWPP i 36 stylizacji ? O.O Powodzenia Ci życzę. stylizacje bardzo ładne, jak dla mnie 2 lkepsza bo lepsze buty. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zauroczyła mnie druga stylizacja swoją delikatnością i kolorami ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne stylizacje, pierwsza podbiła moje serce

    OdpowiedzUsuń
  4. nie było mnie kilka dni, a tutaj takie zaległości D:

    Stylizacje supcio <3
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  5. Obydwie stylizacje fajne, na równym poziomie. Co do kolekcji to średnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nic mnie z tych sukienek nie zachwyciło. Pierwsza stylizacja lepsza

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga stylizacja jest świetna! Osobiście nic nie kupiłam z tej dostawy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga stylizacja bardziej mi się podoba, buty ładne :)
    Ja niestety nie zdązyłam nic kupic...

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne, 1 najlepsza! Mam czarne buty. :D


    Zapraszam http://crystalised-sd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń