2014/01/06

Co W Plazie Piszczy?

Artykuł mooocno spóźniony, ale w roku szkolnym to będzie normą, nie mam po prostu czasu :( Tym razem wziąłem się za kalendarz Hot Hot Buys. Pokażę co było w nim wartego uwagi i zaprezentuję poglądowe stylizacje.
A już jutro ruszy z powrotem dział Hot Buys'owe Potyczki, więc wyczekujcie :)

Oto ubrania, które mogę Wam polecić:

Na koniec stylizacje:

1. Żakiet- Killah | Bluzka- Bonjour Bizou + Nelly.com | Spódnica z baskinką (sukienka + spódnica)- Hot Hot Buys + Diesel | Obcasy- Chanel | Kopertówka- Archive | Kapelusz- Bonjour Bizou 

2. Kurtka (kurtka + kamizelka)- 2x Archive | Szorty- Archive | Koszula- Young Hollywood | Torebka- Hot Hot Buys | Kapelusz- Bonjour Bizou | Koturny- Bonjour Bizou 

3. Płaszcz- Frankie Morello | Podszewka- Original Future | Sweter (szalik)- Saint Laurent Paris | Koszula- Mr. | Spodnie- Ralph Lauren Denim & Supply | Kapelusz- Bonjour Bizou | Koturny- Hot Hot Buys + Fallen Angel | Okulary- Archive

4. Koszula- Pretty n' Love | Stanik- Basics | Spodnie- Hot Hot Buys | Obcasy- Bonjour Bizou | Płaszcz- Chanel | Pasek- Wild Candy | Kapelusz- Bonjour Bizou | Torebka- Windows On The World | Okulary- LE

Co sądzicie o tegorocznym zeszłorocznym kalendarzu HHB i o samych stylizacjach?

13 komentarzy:

  1. hahahaha, spodnie z 3 stylki to Twój DIY, co nie?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, te spodnie to nie DIY. Zajrzyj do Nelly.com to się przekonasz :)

      Usuń
  2. Genialne stylizacje, najbardziej podoba mi się trzecia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyczekujemy, wyczekujemy! :)
    Stylizacje cudowne. 3 i 4 boska! ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 stylizacja bomba, zabawa wzorami, awww <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne stylizacje, 4 najbardziej mi się spodobała. Kalendarz weług mnie nie należał do najlepszych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic niestety nie kupiłam.
    A stylizacje boskie.
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza stylizacja jest świetna. Fajne wykorzystanie spódnicy z kalendarza jako baskinki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne stylizacje. Żałuję, że nie kupiłam spódnicy moro i spodni z dziurami. :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam spodnie z dziurami, beżową spódniczkę i złote szpilki. Stylizacje są świetne. Najbardziej podoba mi się 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 3 i 4 stylizacja to jest miszczostwo, jestem zazdrosna...
    oddaj ciuchy xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam z tych rzeczy spodnie, beżową spódnice, czerwoną sukienkę oraz złote i czerwone buty. Stylizacje są piękne. 4 najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje typy tego kalendarza są trochę inne. Stylizacja bardzo ładne, najbardziej ostatnia mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń