2014/01/25

Hot Buys'owe Potyczki: Hotbuys Lace Boots

Nie wiem co podkusiło mnie i Magdę, że wybraliśmy te obcasy do potyczek... W zapowiedzi wydawały się ładne i użyteczne, a okazały się koszmarem... Ale skoro już wybraliśmy to decyzji nie wypadało zmieniać i tak pojawia się post z tymi o to paskudami:
Każdemu było ciężko coś z nimi stworzyć, dlatego post dodany z lekkim poślizgiem. Mnie, Jaśminie i Klaudii udało się wybrnąć, Magdzie niestety nie udało się oddać pracy na czas i zrezygnowała.

Rezultaty naszych zmagań:

Zdecydowałem się ponownie użyć futra ombre z LE, ale idealnie mi tu pasowało. Do niego dobrałem asymetryczną spódnicę maxi (zakrywającą jeden z tych brzydkich obcasów ^^) w kolorze brudnej bieli, do tego elegancki biało-srebrny top z wycięciem i must have ostatnich czasów- torebkę Chanel. Nie mogło zabraknąć mojego ulubionego dodatku- kapelusza.

Jaśmina postanowiła na mniej eleganckie, ale bardzo oryginalne wydanie. Do wzorzystego, białego body dobrała plastikową, ołówkową spódnicę, szeroki, czarny pasek, torebkę z łańcuszkami, duże, białe słuchawki i wielkie, czarne bransoletki. Całość podkreśla błękitny kolor włosów i czerwona szminka.

Klaudia zestawiła koronkowe szpilki z futrzaną kamizelką, czarną bluzką, asymetryczną spódniczką w pepitkę, dodała perły, białe, koronkowe skarpety i niewielką czarną kopertówkę, udowadniając, że czerń i biel wcale nie musi być nudna. 

Głosujemy:


Dzisiaj czeka na Was jeszcze jedna ankieta. Będzie dotyczyła lutowych HB'sów. Waszym zadaniem będzie wybór czterech, z którymi wykonamy stylizacje i które pojawią się w nowych odsłonach potyczek.
Tak się prezentują Gorące Wybory na przyszły miesiąc:
Do wyboru macie 8 rzeczy, bo naszyjnik i kolczyki odpadają (są do salonu piękności). Możecie oddać 4 głosy- na 4 ubrania/dodatki, z którymi chcecie zobaczyć następne potyczki :)



Wyniki obu ankiet:
 Z drugiej ankiety jasno wynika, że w lutym pojawią się potyczki z czarnym płaszczem, koszulą w serca, białą torebką i białą sukienką :) Wyczekujcie!

12 komentarzy:

  1. Zdecydowanie Kesha i czarny płaszcz :)
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagłosowałem znów na Adama, ale ta stylizacja do mnie wrzasnęła. Zagłosowałem na te najtrudniej do wykorzystania HB, z tymi łatwymi stylizacji jeszcze pełno będzie wszędzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty są nie są zbyt piękne, ale poradziliście sobie. ;) mój głos oddaje na Klaudię! wybrałam te HB które mi się spodobały.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza stylizacja bardzo mi się podoba mimo tych brzydkich butów ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Najpiękniejsza kesha077 ! Inne stylizacje także świetne, ale moją faworytką pozostajesz ty x

    OdpowiedzUsuń
  7. Na doll nie prezentują się tak ładnie, a chciałam kupić ;c
    Moje serce podbiła środkowa stylizacja :)_

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne stylizacje, nie umiem się zdecydować, która lepsza..

    Zapraszam http://crystalised-sd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń