2014/06/15

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów

W tym tygodniu nikt się nie opuścił w komentowaniu ani nie pojawił się nikt nowy, kto by regularnie komentował posty, dlatego lista pozostała bez zmian :)

Nagrody za poprzedni tydzień:
Sweter- czekoladka333
Obcasy- SzarlotStar
Torebka- Marysia...xD

Nagrody czekają już na Was w bazarku, gratuluję :)

Nagrody na następny tydzień:
Aby wziąć udział w losowaniu którejś z tych nagród, musisz znajdować się na TEJ LIŚCIE, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod tym postem. Jeśli jeszcze nie ma Cię na liście najaktywniejszych komentatorów to żaden problem- bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a
może już za tydzień tam trafisz. 
  
Komentatorem tygodnia zostaje misswiolet123, gratuluję. Wystaw coś za 30 sd na konto Heneda :)

17 komentarzy:

  1. Dziękuję serdecznie i gratuluję. :)
    Tym razem się nie zgłaszam, dam szansę na wygraną komuś Innemu. :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kombinezon i torebke
    MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje. :)
    Zgłaszam się, nie mam niczego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, jednak sie nie zgłaszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się, mam kombinezon.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :)
    Zgłaszam się.
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulację!
    zgłaszam się, nie mam nic.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje,ponieważ nie jestem ss czy można by kupić mi rzecz z listy życzeń (jest tam tylko jedna kurtka za 30 sd)?

    Zgłaszam się

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulację c;
    Dziękuje ;*

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń