2014/06/01

Hot Buys'owe Potyczki: HotBuys Teardrop Perfecto

To już przedostatnie wydanie kwietniowych potyczek, w których wykonaliśmy stylizację z czarną, skórzaną kurtką ze złotymi elementami w kształcie kropli. Ramoneska jest dobrze wykonana i zdecydowanie zasługuje na miano must-have, chociaż bloggerzy przeszli obok niej nieco obojętnie, może dlatego, że tego typu kurtek na stardoll jest dosyć sporo. A jakie jest Wasze zdanie na jej temat?


I nasze stylizacje z nią:
Zdecydowałem się na połączenie czerni, bieli i złota. Stylizację zacząłem od dobrania dodatków. Są to skórzane, błyszczące obcasy ze złotymi elementami, kocie okulary przeciwsłoneczne, nieśmiertelny kapelusz i prostokątna torebka Chanel na pasku. Aby całość nie była zbyt ciemna zdecydowałem się na białą bluzkę i skórzane szorty pasujące materiałem do kurtki.

Klaudia połączyła ramoneskę z kolorową, wzorzystą sukienką. To sprawiło, że stylizacja zdecydowanie nie należy do tych banalnych. Nie zabrakło też ciekawych i kobiecych dodatków takich jak elegancka, bordowa torebka, wysokie obcasy, pasek z frędzlami czy okulary przeciwsłoneczne. Ciekawym elementem stylizacji jest też czapka z daszkiem i uszami. 

Yukimi zestawiła kurtkę z długą, bordową maksi, wysokimi plaformami, elegancką, wzorzystą kopertówką i... bluzką z rock'owym nadrukiem co z pewnością urozmaica całość i powoduje, że nie jest nudno. Nie zabrakło też kapelusza, drobnej srebrnej bransoletki i naturalnego make-up'u. 

Ankieta:

Dzisiaj jeszcze jedna ankieta związana z czerwcowymi potyczkami. Jak co miesiąc, przed Wami stoi wybór czterech gorących wyborów, z którymi będziemy robić stylizacje w przyszłym miesiącu. Każdy z Was może oddać cztery głosy. A tak prezentują się Hot Buys'y na ten miesiąc:
Głosujcie na Waszych faworytów:


 Z wyników drugiej ankiety wynika, że w czerwcu zmierzymy się z niebieską tuniką, brązowym topem, błyszczącymi platformami oraz niebieską torbą. Czekajcie na następne potyczki c:!

PS. Nie miałem internetu przez kilka dni, dlatego nic nie pojawiło się ode mnie na blogu, za co bardzo przepraszam. Nadchodzący tydzień będzie dla mnie intensywny i nie wiem czy znajdę dużo czasu, ale potem będę mieć sporo wolnego, dlatego więcej mnie będzie na blogu :)


20 komentarzy:

  1. Wahałam się między Henedą, a Yukimi, ale postawiłam na Henedę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagłosowałam na Henede

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, ładne stylizacje więc nie wiem na kogo zagłosować ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam jeszcze tej kurtki w szafie, ale zamierzam ją kupić :)
    Zagłosowałam na Yukimi ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Głos oddany na Henedę.

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  6. Heneda, w tym wydaniu klasyka górą:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagłosowałem na Adama. Druga ankieta ... muszę pomyśleć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Głos na Adasia, choć wszystkie stylizacje świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Adam. W drugiej ankiecie na top, torbę i trampki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam stylistykę Heneda :D. Co do Hot Buys, nie podoba mi się wiele, nie jestem przekonany. :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Praca Adama najbardziej mi się podoba :)
    W drugiej ankiecie same trudne rzeczy Wam wybrała, ale jak zwykle sobie poradzicie :)

    OdpowiedzUsuń