2014/06/01

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów

Byłem zmuszony usunąć dwie osoby z listy, bo od dawna nie brały czynnego udziału w życiu bloga (oczywiście osoby te mogą powrócić na listę, jeśli będą stale komentować), za to na listę trafiają duquesa10, misswiolet123, painfulHUG i Marysia...xD, gratuluję :) Od teraz jesteście brani pod uwagę podczas losowania nagród.


Nagrody za poprzedni tydzień:
Top- Belieber1d.
Spódniczka- Weronikao99
Kołnierzyk- kotek717

Nagrody czekają już na Was w bazarku :)

Nagrody na ten tydzień:
Aby wziąć udział w losowaniu którejś z tych nagród, musisz znajdować się na TEJ LIŚCIE, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod tym postem. Jeśli jeszcze nie ma Cię na liście najaktywniejszych komentatorów to żaden problem- bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a
może już za tydzień tam trafisz. 
  
Komentatorem tygodnia zostaje Marysia...xD, gratuluję. Wystaw coś za 30 sd na konto Heneda :)

15 komentarzy:

  1. Gratuluję
    Zgłaszam się, nie mam tylko torebki

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje c;
    Zgłaszam się

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za każdym razem jak napiszesz, że kogoś usunąłeś z listy, boję się, że to ja XD ale trzymam się :D

    Gratulacje!
    I zgłaszam się, nie mam torby :)
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Yay! Jestem na liście! :D
    zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogłabym wiedzieć czemu tutaj napisano że jestem na liście a na liście mnie nie ma xd

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulację!
    nie mam nic
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się
    Aleksandra0308
    chciałabym spódniczkę, a marynarkę mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję i zgłaszam sie
    Mam spódniczkę, a chciałabym marynarkę.
    Kotek717

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się
    Chciałabym marynarkę
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje.
    Zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się i dziękuje za wstawienie na listę :)

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń