2014/06/25

Co W Plazie Piszczy?

Już nawet nie pamiętam kiedy ostatnio był post z tej serii. Opieprzam się, co?

Polecam zakup ciuchów wyżej :)

No i stylizacje poglądowe też są:
1. Sukienka- Versace | Torebka- Valentino | Obcasy- Voile Holiday Boutiqe | Bransoletki (DIY)- Chanel + It Girls | Kolczyki- Limited Edition

2. Kurtka- Versace | Top- Archive | Spódniczka- Bonjour Bizou | Kopertówka- Rio | Okulary- Limited Edition | Kapelusz- Bonjour Bizou | Obcasy- Chanel

3. Top (body) - Versace | Spódnica - Riviera | Kopertówka - Red Carpet | Obcasy - Bonjour Bizou | Naszyjnik - Antidote | Kapelusz - Bonjour Bizou | Bransoletka (DIY) - 2x No Name

 4. Sukienka- Frankie Morello | Torebka- Versace | Obcasy (DIY)- Hot Buys Summer Retro | Bransoletka (DIY)- Moschino | Kolczyki- Limited Edition

5. Kurtka - Versace | Top - Versace | Spódnica - Bonjour Bizou | Torba - Rio | Obcasy - DVF | Okulary - Limited Edition | Kapelusz  - Bonjour Bizou

Co sądzicie o tym Tribute? Przypadły Wam do gustu stylizacje?

 

20 komentarzy:

  1. Piękne stylizacje, ostatnia to moja ulubiona :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybrałeś fajne rzeczy, niektóre z nich juz mam, na pozostałe zbieram kasę. Stylizacje są bardzo ładne, mnie szczególnie zauroczyła 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, nowa kolekcja Versace faktycznie jest cudowna. Niestety, ceny już takie cudowne nie są, ale mimo to planuję kupić wiele rzeczy. W tym te, które zaprezentowałeś. Bardzo podoba mi się trzecia stylizacja, reszta też świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie stylizacje są cudowne, ie potrafiłabym wybrać jednej. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne stylizacje! Trudno mi wybrać najlepszą, dlatego wstrzymam się od wyboru ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna są te stylizacja, wszystkie mi przypadła do gustu.
    Kupiłam parę rzeczy. Najbardziej podoba mi się stylizacja numer 4, jest po prostu boska ♥

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się spodobała tak kolekcja, wybrałeś świetne ubrania jak i zrobiłeś fantastyczne stylizacje ♥ Ostatnia jest moją ulubioną!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolekcja jest świetna. Najbardziej spodobała mi się pierwsza stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolekcja spodobała mi się. Wybrałeś ciekawe rzeczy. Stylizacje świetne ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacje świetne, 1 najlepsza. :D
    Kolekcja według mnie jest jednym z najleoszych tribute ever. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie kupiłam jeszcze nic (co się ze mną dzieje haha), stylki bardzo fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podoba mi się 4

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne stylki, szczególnie 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawe stylizacje, zwany moją uwagę pierwszy i drugi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tylko trzy rzeczy spośród tych wszystkich.
    Najlepsza ostatnia stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  16. 1 i 3 najlepsze jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę uzbierać kasę, bo jak na razie to jestem spłukana, a pozniej dopiero na zakupy :D
    Stylizacje ładne :)

    OdpowiedzUsuń