2014/06/29

Hot Buys'owe Potyczki: HotBuys Catty Summer Tote

Przepraszam za opóźnienia z postami, ale ostatnio pochłonęło mnie moje prywatne życie i mam o wiele mniej czasu na stardoll. Idą wakacje i mam nadzieję, że uda mi się wszystko nadrobić ^^

Dzisiejsze potyczki pojawiłyby się zapewne wcześniej, ale Hot Buys, którego musieliśmy użyć zupełnie mi się nie podoba i nie miałem pomysłu na jego wykorzystanie... Mowa tu o plażowej torbie, która ma piękny krój, ale wszystko psuje paskudny wzór i niezbyt ciekawe połączenie kolorów + na około 1/2 powierzchni torby widać wielkie piksele, co jest kolejnym minusem... Jeśli lubicie takie dodatki to ok, ale ja jej nie polecam :p

Zobaczcie, jak poradziliśmy sobie z wystylizowaniem tej torby:
Magda zdecydowała się na połączenie różnych odcieni beżu w stylizacji. Zwiewną bluzkę w metaliczny print połączyła z piaskowymi spodniami 7/8 i postawiła na eleganckie dodatki w postaci czarnych obcasów w szpic, złotej bransoletki oraz okrągłych okularów. Ciekawym uzupełnieniem tego stroju jest słomkowy kapelusz i niebieski naszyjnik pasujący kolorem do plażowej torby.

Ja postawiłem tym razem na nieco uliczny set. Do białej podkoszulki z ciekawym nadrukiem w kolorach torebki założyłem jasne jeansowe szorty i długi, czarny cardigan. Dodatki to czarne sandałki na obcasie, specyficzny kapelusz, drobna bransoletka i duże, białe słuchawki. 

Bazą w outficie Jaśminy jest beżowy, oversize'owy kostium. Idealnie współgra on z kolorowymi tatuażami oraz letnimi dodatkami: kolorową torbą plażową, eleganckimi sandałkami na obcasie, wielkim naszyjnikiem, szykownymi kolczykami i słomkowym kapeluszem. W takim zestawie bez problemu można udać się na pobliską plażę.

Głosowanie:

Dzisiaj jeszcze jedna ankieta, dotycząca lipcowych HB'sów, z którymi pojawią się potyczki. Spośród dziewięciu "gorących wyborów" możecie oddać głos na cztery :)

Wybór należy do Was:


 Z drugiej ankiety można wywnioskować, że w lipcu zmierzymy się z czarną torebką, futrzaną kamizelkę, wzorzystymi sandałkami i czerwoną sukienką :)

16 komentarzy:

  1. Mam dylemat między Adamem i Magdą :0
    W drugiej zagłosowałem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaśminka, zrobiła świetną stylizację! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. "Idą wakacje i mama nadzieję..." xd
    Zagłosowałam na pierwszą stylizacje

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  4. trzy stylizacje mają bardzo letni wygląd, ale skłaniam się bardziej ku Kesha.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiam się między Jaśminą a Adamem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie 3 stylizacje są bardzo ładne, natomiast głos oddałam na Magdę :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  7. Głosuję na pierwszą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja Magdy bardzo mi się podoba, ale Adama jest bardziej spójna pod względem kolorystycznym. Zagłosowałam właśnie na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Głos na keshę, oraz torebkę, kamizelkę i sandałki (te normalne).

    OdpowiedzUsuń
  10. Magda! ♥ A w drugim torebka i sandałki. :)

    OdpowiedzUsuń