2014/06/12

"Dress me up!" challenge- wyniki

PS: Kolejna edycja odbędzie się trochę później ze wzglęgu na moje zajęcia terenowe (będę biegać gdzieś po lesie z łopatą i notesem). Z góry przepraszam i pozddrawiam.

Czas na kolejne ogłoszenie wyników :) Prace były naprawdę świetne, cieszę się, że pojawia się coraz mniej schematów i dziękuję wszystkim za przysłanie swoich prac!
Tutaj znajdziecie szczegółowe wyniki oraz nicki autorów prac.

I miejsce 50sd i stylizację na doll zdobywa Lewa0702 !


II miejsce i 40sd zdobywa Nikiwi 2468       III miejsce i 20sd zdobywa BritnejGirl
                       

Serdecznie gratuluję zwycięzcom i zapraszam po odbiór nagród do mnie [Kladiaaa] wraz z wliczoną prowizją.



16 komentarzy:

  1. Mam jeden głos mniej od trzeciego miejsca :( podobają mi się zwycięzcy moim zdaniem zasłużyli :)

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje i dziękuje bardzo <3
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, stylistyka jest bardzo ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeden glos więcej i miałabym 3 miejsce :c Gratuluję, fajne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapomniałam pogratulować xd


    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje c;
    Prace bardzo ładne, miejsca zasłużone jak najbardziej! :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulejszyn, cudowne prace :)

    OdpowiedzUsuń