2014/06/02

"Dress me up!" challenge- wyniki

Walka była zacięta, przysłaliście wiele świetnych prac :) Dokładne wyniki i autorów poszczególnych prac znajdziecie tutaj, a tutaj prace konkursowe.

I miejsce 50sd i stylizację na doll zdobywa MajkaStar1999!

II miejsce i 40sd zdobywa BritnejGirl       III miejsce i 20sd zdobywa Czekoladka333

          

Zwycięzcom gratulujemy!

UWAGA
Ze względu na mały stardollarowy kryzys nagrody zostaną wypłacone przy okazji ogłoszenia wyników kolejnego etapu, mam nadzieję, że wykażecie się cierpliwością i wybaczycie mi :)

Pozdrawiam i zachęcam do wzięcia udziału w jutrzejszej edycji!

13 komentarzy:

  1. Gratulacje, ja głosowałem za nią. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję i gratuluję =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie dwie pierwsze prace mi się podobały, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, w pełni zasłużone miejsca c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję !
    Miejsca bardzo słusznie zasłużone :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję cieszę się że nikt na mnie nie zagłosował bo moja stylizacja była bardzo mierna przy innych :)

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki wielkie za głosy. Cieszę się, ze stylizacja się podobała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna prace, pierwsze miejsce w pełni zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń