2014/06/11

Hot Buys'owe Potyczki: HotBuys Heart Scarf Tote

Przepraszam za moją nieobecność na blogu. Już jestem i mam nadzieję, że posty ode mnie będą pojawiać się systematycznie :)

Mamy już od tygodnia czerwiec, a wstawiam potyczki z majowym HB. Wszystko to przez moją kilkudniową nieobecność. Hot Buys użyty do dzisiejszych potyczek jest nadal w starplazie, myślę więc, że nie jest to problem. Tym razem padło na białą, obszerną torbę z przewiązaną apaszką w drobne, czarne serduszka. Bardzo wiele osób ją sobie chwali, ja mam natomiast mieszane uczucia. Jest okej, ale nie wzbudziła we mnie większego zachwytu. A jakie jest Wasze zdanie na jej temat?

Nasze prace prezentują się tak:

Ja wykonałem elegancki set w kolorach czerni i bieli urozmaicony złotą biżuterią. Postawiłem na prostotę i szyk. Do białego żakietu o ciekawym kroju założyłem biały top ze złotymi guziczkami i skórzaną spódnicę. Na nogach lalka ma klasyczne, czarne szpilki, a obok niej stoi biała, pojemna torba.

Stylizacja Klaudii utrzymana jest w street'owym stylu. Biała bluzka z dekoltem w kształcie litery V wpuszczona jest w przetarte jeansowe spodnie. Dodatki to trapezowa torebka z apaszką, wysokie, wiązane obcasy, zegarek i wielkie okulary przeciwsłonecznie. 

W outfit'cie Yukimi największą uwagę przykuwa czarno-biały płaszcz w ornamentalny wzór urozmaicony gdzieniegdzie złotymi elementami. Pod płaszczem widać elegancką, złotą sukienkę. Dodatki są bardziej minimalistyczne i nie przytłaczają reszty stroju. Lalka trzyma w ręku niewielką, białą torebkę, we włosach ma srebrne piórko, a na nogach perłowe obcasy ze zlotymi wykończeniami. 

Ankieta:


16 komentarzy:

  1. Kurczę ciężko zdecydować, muszę się zastanowić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie stylizacja są bardzo ładne, mam mały dylemat pomiędzy Hendeą a Yukimi, ponieważ obydwie stylizacja są naprawdę prześliczne, po dłuższym namyśle wybrałam Yukimi :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie Klaudia najlepiej sobie porodziła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Yukimi skradła moje serce. ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są cudowne ale głos oddałam na henede

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  6. Torba jest bardzo ładny. Wszystkie stylizowany wygląd dobry, głosowałem za Yukimi.

    OdpowiedzUsuń