2014/02/26

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów

Zanim rozdamy nagrody musimy uporządkować listę, bo ostatnio jesteście bardzo niestali w komentowaniu. Justbreathing18 nie widzieliśmy na blogu od dobrych 2 tygodni, dlatego usuwamy ją z listy. Oczywiście może się dostać na nią z powrotem, jeśli wróci do aktywnego uczestniczenia w życiu bloga. Ostrzegamy też LandyGlamour11 i _Carolciaaa, które od jakiegoś czasu komentują (bardzo) w kratkę. Do reszty brak zastrzeżeń, postanowiliśmy też dodać kilka osób na listę- the_gusty, KlaudiaRockin1 i dianamiss.2. Mamy nadzieję, że nadal będziecie wytrwale komentować, od przyszłego tygodnia możecie już brać udział w loteriach cotygodniowych. Aby zobaczyć obecny wygląd listy zerknij TU.

Nagrody za zeszły tydzień:
Sukienka- aleksandra0308
Szorty- ojtyja
Spodnie- Uplooad

Nagrody już czekają na Was w bazarku :)

Nagrody na ten tydzień:
Aby wziąć udział w losowaniu którejś z tych nagród, musisz znajdować się na TEJ LIŚCIE, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod tym postem. Jeśli jeszcze nie ma Cię na liście najaktywniejszych komentatorów to żaden problem- bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a
może już za tydzień tam trafisz.
 
 W tym tygodniu komentatorem zostaje Truskawka1616, gratuluję. Wystaw coś za 30 sd na konto melmana96 :)
 
 

12 komentarzy:

  1. Gratuluje :)
    Zgłaszam się
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się, mam spódniczkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się, nie mam tylko torebki.

    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję,gratuluję i się zgłaszam.
    Mam tylko spódniczkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje i zglaszam sie.:)

    KlaudiaRockin1

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam sie
    Nie mam tylko kurtki
    Kotek717

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję :)
    Zgłaszam się :)

    Ps.Ja mam nick Diana.Miss2 xD Nie dianamiss2.2., ani nie dianamiss.2, tak więc proszę o poprawienie tego na Liście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepraszam, za niezbyt częste komentowanie, mecze wybiły mnie z rytmu :)
    Gratuluję pozostałym.
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem, że się opuściłam i przykro mi z tego powodu, ale staram się to jakoś nadrobić. W końcu kończę ferie, musiałam się wyszaleć :))

    No i zgłaszam się, nie mam kurtki :)

    OdpowiedzUsuń