2014/02/08

Gladiatorki Stylu - Post Informacyjny


Zostaliście podzieleni na pięć grup tematycznych, w każdej grupie są dwie pary. Walki gladiatorek będą toczyły się między jedną, a drugą parą z danej grupy. Para, która zdobędzie najmniej głosów w ankiecie stanie do dogrywki. W dogrywce pojedynek stoczą osoby, której wcześniej należały do przegranej pary. Uczestnik z większą ilością głosów dołączy do kolejnego etapu.

(przykład)

KRATA (11.02)

Kesha077, Jarus55 Vs -Sweet-Girl-22, Diana.Miss2

ZWIERZĘCE WZORY (13.02)

Nivea11, Doda000 Vs KinkietKinKiet, Oliwcia_Paris


SPORTY CHIC (15.02)

-carolla-, dominikadomcia Vs GeminiRei, MissYesebell

SKÓRA (17.02)

888kamila, LandyGlamour11 vs Yukimi, Magdusia500


JEANS (19.02)

ManiakPupili, Melolitka Vs .kof, Szu_szu

Kesha077, Jarus55, -Sweet-Girl-22 i Diana.Miss2 proszę się zgłosić pod tym postem.

ZASADY
Zgłoszenia pod tym postem wysyła tylkoPIERWSZA GRUPA(11.02), macie czas do 11.02,godz. 24.00. Prace muszą byćpodpisaneizalinkowane, jedyna dozwolona obróbka to "proste nogi". Pozostałe grupy mogą już tworzyć stylizacje z tym, żepost na ich zgłoszenie będzie oddzielny. Wszystko działa na tej samej zasadzie (każda grupa musi dodać zgłoszenie dzień przed walką,np.druga - 12.02).Jeżeli macie jakieś niejasności możecie pytać nas o wszystko pod tym postem.

Życzymy powodzenia!

Caramel & S.W.W

17 komentarzy:

  1. Kesza, musimy się postarać! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hoho, trzeba się postarać ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. I proszę mi powiedzieć, do kiedy mamy się zgłosić? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  5. @piotrek od teraz do 11.02 godziny 24 ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę się na początku pogubiłam w przykładzie ale już rozumiem :D Dobrze że nie jestem w gupie kraty bo nic takowego nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uhuhuhu, hi, Jaruś, mam nadzieję, że lubisz kratkę, bo ja nie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Krata, matko xD Nienawidzę kraty ;__: A tak na marginesie mój nick ma jedno 2 :D Jestem Diana.Miss2 xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Boziu, już przegrałam XD
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogólnie wydaję się, że szansę są wyrównane w parach, choć w pierwszej to chyba druga para jest silniejsza, ale się okaże :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy mogłabym oddać stylizację już teraz? 17 lutego wyjeżdżam (mam ferie) na 10 dni. W domu mam dostęp do komputera, a tam gdzie wyjeżdżę będę mieć tylko tablet i raczej nie będę mogła zrobić stylizacji i oddać. Mam nadzieję, że zrozumiesz :) I raczej nie chcę się przenosić do innej grupy.

    OdpowiedzUsuń