2014/02/23

Hot Buys'owe Potyczki: Hotbuys Valentin Jacket

Tym razem potyczkujemy się z użyciem tego płaszcza:
Wiele osób twierdzi, że jest zbyt duży i oskarża adminów o błąd. Moim zdaniem żadnego błędu nie ma i wszystko jest jak być powinno. To chyba pierwszy takie na stardoll okrycie do którego można dobrać bez problemu szerokie spodnie czy rozkloszowaną spódnicę- właśnie dzięki jego unikatowemu krojowi. Dla mnie to jedno z najlepszych ubrań, jakie pojawiło się na stardoll. A Wy co sądzicie?

Nasze prace przentują się następująco:

Magda stworzyła elegancki set, w którym dominuje czerń. Do obszernego płaszcza założyła szykowne, zwężane spodnie, czarną marynarkę na jeden guzik, a pod spodem transparentną bluzkę oraz czerwony stanik. Dodatki to śliczne szpilki w szpic Chanel, mały kapelusz oraz czarna torebka z kolorystycznym akcentem- zapięciem w kształcie czerwonych ust.

Ja postanowiłem zrobić coś soczystego. Właśnie dlatego do czarnego płaszcza założyłem ołówkową ognistą spódnicę i dobrałem niebieską kopertówkę. Pasują one kolorystycznie do wzorków na czarnym topie. Aby nie przesadzić z ilością koloru w tej stylizacji szpilki są klasyczne, czarne. Warto też zwrócić na wyróżniający się wielki kapelusz.

Klaudia zabawiła się wzorami- do czarnego płaszcza założyła obszerne, białe spodnie w czarne paski oraz srebrną bluzkę w deseń wężowej skóry. Cały set dopełniają ciekawe dodatki- mała, czarna torebka z ćwiekami na ramię, ogromny naszyjnik oraz wysokie, czarne obcasy. Minimalstycznie, ale jak ciekawie!

Głosujcie:


20 komentarzy:

  1. głos na emipaulę i henede :) ale wszystkie stylizacje śliczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Emipaula - najlepsza stylka.
    Troszkę w oczy rzuca się przeróbka ale to nic, outfit mega!
    Oczywiście pozostałe też fajne, ale jednak mą uwagę przykuła pierwsza stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Długo się zastanawiałem i głos na Adama bo najlepsze kolory. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej spodobała mi się stylizacja Klaudii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej przypadła mi do gustu stylizacja Magdy, jednakże wszystkie są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. zagłosowałam na stylizacje numer 3 :3
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem najlepsza jest stylizacja Henedy, te kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  8. szcerze mowiac moje spodnie lepiej wygladaly bez skladania :D zaglosowalam na emi, świetna elegancka stylizacja ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacje świetne, najbardziej spodobała mi się Magdy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Emipaula - boska stylizacja!
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  12. Głos na Adama, ze względu na kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Głosuję na Henedę i Emipaule z dwóch przeglądarek:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Głos na Magdę, ale Adam tez ma świetną stylizacje, tylko odraża mnie ta torebka :C

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacje bardzo mi się podobają, głosuje na Magdę ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń