2014/02/11

Konkurs etapowy - Gladiatorki Stylu: grupa I




W poniższej ankiecie decydujecie, która para zrobiła lepsze stylizacje i jednocześnie 
awansuje do kolejnych etapów. Przypominam, że ich tematyką była krata.

UWAGA: Prosimy, aby grupa II (doda000nivea11kinkietkinkiet i oliwcia_paris) dodała swoje
zgłoszenia do następnego etapu pod TYM POSTEMmacie czas do 12.02godz. 24.00. Prace 
muszą być podpisane zalinkowane, jedyna dozwolona obróbka to "proste nogi". Pozostałe 
grupy mogą już tworzyć stylizacje z tym, że post na ich zgłoszenie będzie oddzielny.





17 komentarzy:

  1. Głos na moją kochaną parę numer 1 ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Głos na parę 1, bo stylizacja Sweet Girl mnie powaliła, reszta mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedyneczka, dzięki sweetgirl :) Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie głosuję, z wiadomych przyczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest to bardzo ciężki wybór. Muszę się zastanowić.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również nie głosuję, zostawiam to innym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj to będzie emocjonujący konkurs, świetna ekipa :) nie moge sie zdecydowac na kogo glosowac :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój głos oddaje na drugą grupę. Stylizacje cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietna stylizacja keshy i jarusa i to na nich glosuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam problem z tymi głosami. W pierwszej świetna jest Sweet Girl a w drugiej Jarus55. Gdyby byli razem w parze to zdecydowani faworyci. A tak chyba bardziej grupa 2. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zagłosowałam na pierwszą parę, poniewaz w drugiej praca Piotrka mi się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń