2014/02/01

Co W Plazie Piszczy?

Dzisiaj pod lupę wziąłem ostatnią dostawę do Evil Panda, oprócz masy kiczowatych rzeczy, znalazło się kilka ciekawych łaszków i dwa zdecydowane must-have ostatnich kilku dostaw do plazy- mowa tu oczywiście o znanej już wszystkim skórzanej kurtce i spódniczce w pepitkę.

To są artykuły, które warto kupić (i dwa, które są właściwie średnie, ale za sm, więc to jak za darmo :D):

I jak zawsze cztery stylizacje poglądowe:
1. Kurtka- Evil Panda + Miss Sixty | Sweter- Nelly.com | Spódnica- DVF | Torba- Fallen Angel | Koszula- Special Offer | Obcasy- Chanel | Kapelusz- Bonjour Bizou 

2. Bluza- Nelly.com | Spódnica- Evil Panda | Kopertówka- Bonjour Bizou | Koszula- Moschino | Obcasy- Decades | Kapelusz- Bonjour Bizou

3. Kurtka- Bonjour Bizou | Koszula- Cheap Monday | Spodnie- Evil Panda | Torba- Fallen Angel | Obcasy- Young Hollywood | Bransoletka- Diesel | Okulary- Royalty

4. Koszula- Archive | Bluzka- Archive | Spódnica- PPQ | Kurtka- Evil Panda | Bransoletka- Rio | Torebka- Hot Buys Weekly | Obcashy- Chanel | Kapelusz- Bonjour Bizou | Okulary- Evil Panda + Original Future


Co sądzicie o tej dostawie do Evil Panda? Podobają się Wam stylizacje?


18 komentarzy:

  1. te szarpane spodnie w kratę są świetne. W sumie ciężko mi wybrać najlepszą stylizację, każda ma coś w sobie x

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe stylizację. 1 i 4 stylizacja najlepsze! :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapomniałem o tej mini kolekcji ;/ muszę coś kupić :D
    2,3,4 stylizacja najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie stylizacje są śliczne, szczególnie 3 :)
    Na razie kupiłam tylko spódniczkę. Na kurtkę zbieram kasę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsza 4 stylizacja! Kurtka fajnie wygląda do eleganckiej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostawa do Evil Panda była nawet. nawet. Co do stylizacji to wszystkie są ładne ( jak zawsze ), ale najbardziej mi się podoba ostatnia

    anetka1004

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi strasznie podoba się druga stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tylko kurtkę, a stylizacje fajne

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczy rzeczywiście nie są takie złe, a stylizacje ładne :) Ostatnia najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają, ale w tej 1 stylizacji niepotrzebna narzutka z Miss Sixty. Bardzo mi sie spodobała 4 stylizacja *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. @Uplooad
    Bardzo potrzebna, miałem dość oklepanego schematu samej połówki lub dwóch tych samych, więc stworzyłem jedną kurtką- w połowie ze skóry, w połowie z jeansu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacje sa cudne!
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  13. super pomysł w pierwszej stylizacji, ale sama narzutka z miss sixty srednio mi sie podoba :> co do dostawy, to ubrania są duzo ladniejsze od dadatków :) mi torebki i chusta sie wcale nie podobają :P

    OdpowiedzUsuń
  14. @Heneda
    Hmm w sumie racja, stylizacja z samą narzutką z Evil Pandy byłaby nudna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Te poszarpane spodnie w kratę są śliczne, kupię :)
    - Diamentis

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam prawie wszystko. Najlepsza stylizacja chyba to ostatnia.

    OdpowiedzUsuń