2014/02/02

Hot Buys'owe Potyczki: Hotbuys Belted Coat

Post z tymi potyczkami pojawiłby się już o wiele wcześniej, niestety nie mieliśmy kontaktu z Jaśminą, która nie dostarczyła pracy. Nadal nie ma z nią kontaktu, a nie możemy dłużej czekać, dlatego tym razem w potyczkach bierze udział tylko trójka z nas.
Ostatnim styczniowym HB, z którym się potyczkujemy jest fioletowe futro. Mam mieszane uczucia jeśli chodzi o to wdzianko. Z jednej strony ma świetny kolor, jest całkiem nieźle wykonane i krój nie odstrasza. Szkoda tylko, że u dołu futro błyszczy się co wygląda dość dziwnie, no i nie daje dużego pola do popisu- jest prawie całkiem zapięte, więc niewiele pod nim widać. 

Tak prezentują się nasze stylizacje:
Magda stworzyła czysto street'ową stylizację, do eleganckiego futra założyła boyfriend'y, dwukolorową czapkę i sportowy top, nie zapomniała jednak o nutce elegancji w postaci czarnych obcasów i torby obszytej cekinami.

Ja postanowiłem użyć futra w dość nietypowy sposób. Założyłem na nie fioletową, wzorzystą spódnicę, przez co okrycie wygląda raczej jak ekstrawagancka bluzka. Żeby nie przesadzić z ilością fioletu w tej stylizacji dobrałem czarno-złote dodatki- obcasy, kopertówkę, kapelusz i wąski pasek. Kolor paznokci idealnie pasuje do czerwonego szlaczku na spódnicy.

Klaudia zdecydowała połączyć futro z obszernym brązowym płaszczem oraz czarnymi, wąskimi spodniami we wzór białych liter i kolorowych znaczków. Dodatki są również bardzo ciekawe. Futro przewiązane jest czarnym paskiem ze złotymi suwakami, czarne obcasy urozmaicone są wstążkami, lalka Klaudii trzyma też w ręku dwie torebki- jedną we wzór szkockiej kraty, drugą w kształcie kuli ziemskiej. Nie wolno też zapomnieć o dużych, okrągłych okularach, które są dopełnieniem tego odważnego, eleganckiego stroju.

Decyzja należy do Was:


Wyniki:

20 komentarzy:

  1. Zagłosowałam na Henede i Klaudię. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagłosowałam na Henede, ale wszystkie stylizacje są śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsza druga stylizacja, podoba mi się użycie tego futerka jako bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizację ładne, ale mój głos należy do Henedy ! Robisz świetne stylizacje ;)

    anetka1004

    OdpowiedzUsuń
  5. powie mi ktoś z czego jest ta spódniczka z środkowej stylizacji?

    Agata331

    OdpowiedzUsuń
  6. Futerko niezbyt mi się podoba. Fajnie je wykorzystałyście i pokazałyście, że można zrobić z nim ciekawe stylizacje. Oddaje głos na Henede ;)!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie stylizacje bardzo mi sie podobają, jednak to Henedy najbardziej mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie Adam, ale Magda i Klaudia nie gorzej. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę się zdecydować ktora stylizacja najlepsza, wszystkie cudowne.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzecia stylizacja najlepsza ;)
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej, stylizacja bardzo fajna :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  12. tak jak głosowałam ;3
    gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla wszystkich, stylizacje bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacje są bardzo ładne ;)
    - Diamentis

    OdpowiedzUsuń
  15. Głosuję na Klaudię :)
    - Diamentis

    OdpowiedzUsuń