2014/02/17

Criminal


sukienka- decases, kamizelka- tingeling, torebka- chanel, buty- le



18 komentarzy:

  1. Podoba mi się wszystko oprócz tych butów. Jak by były inne było by przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja. :)
    KlaudiaRockin1

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna, podoba mi się!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna, ale buty mi się nie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie pasuje ta sukienka i kamizelka :3 Bardzo mi się podoba

    Pinkola-Love

    OdpowiedzUsuń
  6. Floptina zawsze ok. :D Stylizacja bardzo mi się spodobała!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna :)
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna, śliczna kamizelka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Butów nie lubię, ale tu nie wyglądają źle. Śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna, chociaz kozaki straszne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Góra fajna, gorzej z butami.

    OdpowiedzUsuń
  12. heh znów problem z butami ^^ obiecuję poprawę na kolejny raz

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta kamizelka jest cudowna *.*
    Stylizacja bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Okropne buty, ale stylizacja fajna ;)

    OdpowiedzUsuń