2014/02/25

Co W Plazie Piszczy?

Jutro podam wyniki cotygodniowej loterii, przepraszam za opóźnienia!

Już dawno nie było artykułu z tej serii, dlatego postanowiłem coś przygotować. Wykonałem 6 stylizacji z użyciem ubrań z nowego limitowanego sklepu- Strike A Pose.

Co podoba mi się najbardziej?
Stylizacje:

1. Płaszcz- Strike A Pose | Golf- Apres Ski | Koszula- Cheap Monday | Spodnie- Miss Sixty | Obcasy- Chanel | Kapelusz- Bonjour Bizou | Okulary- Killah | Torebka- Archive

2. Płaszcz- Strike A Pose | Podszewka- It Girls | Sukienka- Archive | Obcasy- It Girls + DVF + Young Hollywood | Torebka- Chanel | Okulary- Archive

3. Glany, spodnie i płaszcz- Strike A Pose | Torebka- Lanvin Paris | Sweter- Nelly.com | Koszula- Mr. | Okulary- Royalty | Kapelusz- Bonjour Bizou

4. Płaszcz, sukienka- Strike A Pose | Spódnica- Limited Edition | Torebka- Voile Holiday Boutiqe | Kapelusz- Bonjour Bizou | Okulary- Killah | Obcasy- Hot Buys Weekly | Naszyjnik- Chanel


5. Blazer- E&J | Bluzka- Strike A Pose | Spódnica- Archive | Obcasy- DVF | Kopertówka- Antidote | Pasek- Limited Edition | Zegarek- Rio | Kapelusz- Bonjour Bizou

6. Blazer- E&J | Sukienka- Strike A Pose | Torebka- Callie's Picks | Obcasy- DVF | Naszyjniki- Archive + 2x PPQ | Okulary- Beastly


Co sądzicie o nowym limitowanym sklepie? Przypadły Wam do gustu stylizacje?

20 komentarzy:

  1. Przepiękne stylizacje, a sklep mi się za bardzo nie spodobał. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza stylizacja taka sobie, ale reszta ładna! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 nadal mnie śmieszny, "dziunia z instagrama" xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizacje, ja kupiłam kilka rzeczy, muszę też zrobić strój z selfie XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi te protezy się bardzo bardzo nie podobają (nie mylić ze stylizacjami;)). Wiadomo, szału być nie mogło, ale efekt jest paskudny - ręce kolorem niepasujące do niczego, skoliozy trzeciego stopnia, biodra sprawiające wrażenie powyłamywanych, łapy jak grabie... słaba ta odpowiedź na potrzeby stardollowiczów. Ci lepsze rzeczy robią sami. W paint-cie.

    OdpowiedzUsuń
  6. stylizacja 3 i 4 miażdżą ! Moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są super, ale najbardziej przypadła mi do gustu 4. Czekam niecierpliwie na kolejne CWPP.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sklep nie przypadł mi do gustu. Jest drogi, tylko dla SS i ubrania są na manekinach, a nie w odpowiednich pozach.
    Widzę, ze wykupiłeś cały sklep :) Stylizacje są śliczne. Pierwsza i ostatnia jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza i trzecia stylizacja są najlepsze. Ogólnie rzeczy z tego sklepu mi sie nie podobają, pewnie przez te wszechobecne rękawiczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. W drugiej stylizacji fajnie komponuje się kolor sukienki z kolorem rękawiczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sklep fajny, ale nie miałam kasy :) A stylizację śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza, druga i piąta najlepsze :) Ja niestety na nic się nie załapałam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakupiłam tylko sukienkę, bo na spodnie nie zdążyłam. Stylizacje są bardzo fajne. 2 dolne cudowne! ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w S&P kupiłam trzy rzeczy: czarną sukienkę, czarne buty i spodnie. Były to jedyne rzeczy, które mi się na tyle spodobały, by wydać na nie taki majątek. Nie oszukujmy się, rzeczy są niedorobione (szare kończyny), a mimo to kosztują majątek. Ubrania same w sobie są świetne, gdyby właśnie nie ten mankament.

    OdpowiedzUsuń
  15. 2 stylizacja i płaszcz mi się najbardziej podobają, są cudne *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta kolekcja wydała mi się beznadziejna. Sztucznie zrobione ciuchy plus wysokie ceny. Ale pokazałeś, że nawet z tego badziewia można zrobić cudo, brawo!
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupiłam ta czarną narzutkę wcześniej niż Ty, a mam szalik -.- co za niesprawiedliwość :c

    Kupiłam 12 rzeczy, żałuję teraz, że nie kupiłam białej bluzki i szarej sukienki, ale może kiedyś się trafi okazyjnie na bazarze :)

    Stylizacje bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń