2013/09/17

Shit





Dowiedziałam się, że niektórzy uważają, iż moje stylizacje są podobne do siebie. Trochę się nad tym zastanawiałam i stwierdziłam, że to może być spowodowane monotonią czerni i bieli, lub częstym stosowaniem tych samych dodatków... Może... ale nie wiem. :)
Dlatego właśnie dziś przedstawiam Wam Tą stylizację.
Powinnam zastosować inną bransoletkę. :)



Okulary - HBW
Koszula - Front Row
Naszyjnik - Mr.
Torebka - Decades
Spodnie - Special Offer
Buty - It Girls
Bransoletka - Riviera







5 komentarzy:

  1. Ja wcale tak nie uważam. Bardzo ładna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna stylizacja, chociaz nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie i ta stylka po prostu Love
    asklas11

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja ładna, ale nie za bardzo w moim stylu. Na pierwszy rzut oka jest ładnie, ale jak się bardziej przyjżec to już tak sobie.

    anetka1004

    OdpowiedzUsuń