2013/09/21

Lookbook Inspired

Jak już dawno nie było nic z tego działu- prawie 3 tygodnie! Postanowiłem to nadrobić i zajrzałem na lookbooka. Po niedługim czasie znalazłem bardzo interesujący outfit. Zaciekawiło mnie w nim połączenie neonowej, zielonej koszuli z granatowym płaszczem, czarnymi rurkami, botkami na obcasie i torebką, która wygląda jak miniaturowa sportowa torba. Elegancja + luz czy stonowane kolory + intensywne barwy zazwyczaj równają się sukcesem. I tak jest również tym razem.

W mojej wersji postawiłem na intensywnie żółtą koszulę, granatowy, męski płaszcz i spodnie z szerokimi kieszeniami w tym samym kolorze. Dodatki to spiczaste obcasy, granatowa torba w kratkę oraz "kocie" okulary. Niby podobnie, ale w całkiem nowym wymiarze. Co sądzicie?

Marki stardollowych ubrań:
Żakiet- Killah
Spodnie- Bonjour Bizou
Koszula- Young Hollywood
Obcasy- Chanel
Torebka- Lanvin Paris
Okulary- Chanel


6 komentarzy: