2013/09/01

Lookbook Inspired

Spodobał mi się dzisiaj strój pewnej Niemki. Zaciekawiło mnie połączenie czarneg body z siateczkową sukienką, jeansową kurtką, masywnymi, czarnymi koturnami i złotymi dodatkami. Nie jestem fanem takich czapek, ale tu wygląda nieźle :)

Nie szalałem w mojej wersji, jest dość podobnie, więc nie będę marnować czasu na zbędne opisy.

Marki stardollowych ubrań:
Kurtka- Antidote
Body- Voile
Sukienka- Mark Fast
Platformy- Fallen Angel
Czapka- Original Future
Bransoletki- Chanel


5 komentarzy:

  1. Ach ta kurtka :) Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zdjęciu dziewczyna ma genialną stylówę. Tylko pozazdrościć. Fajnie ją odzwierciedliłaś :)

    Alena155

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja świetna a co do czapek to też nie jestem ich fanką :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze blond włoski i rewelacja 100% :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem podobnie ! Kadbue ti wygląda :) . ;*

    OdpowiedzUsuń