2013/09/06

Przepraszam

Cześć.
Początkowo zacznę od przeprosin. Wiem długo nie dodawałam postów, Magda pewnie jest zła, za co ją też przepraszam. Niestety brakowało mi czasu. Zawsze po szkole albo spałam (wstaję przed 6 rano), albo wychodziłam z przyjaciółmi. Jednak postanowiłam że będę dodawać posty, co najmniej 2 tygodniowo. Będę się ściśle trzymać mojego postanowienia. Jeżeli chodzi o dzisiejszą stylizację użyłam w niej trzech świetnych kolorów. Może zestawienie jest popularne ale tak czy siak bardzo mi się podoba. Uwielbiam te spodenki, pierwszy raz od kupna je wykorzystałam. Mam nadzieję że się Wam spodoba :)

Opaska - Special Offer
Kurtka - Wild Candy
Bluzka - Basic & LE
Spodenki - Antidote
Bransoletka - LE
Zegarek - Hot Buys Retro
Torebka - DvF
Buty - Nelly.com


Ps: Dzisiaj wieczorem zrobię nową stylizację, postaram się ją dodać. 
Życzę udanego odpoczynku :*

1 komentarz: