2013/09/25

Co W Plazie Piszczy?

Mało czasu, przejdźmy więc do sedna posta. Co warto kupić w nowej dostawie LE?

I standardowo 4 stylizacje:

1. Kurtka- Bonjour Bizou | Top- YSL + Bonjour Bizou | Szorty- Bonjour Bizou | Skarpety- PPQ | Obcasy- LE | Torba- Versus Versace | Kapelusz- Bonjour Bizou

2. Top- Velvet Orchid | Żakiet- PPQ | Spodnie- Miss Grant | Torba- Nelly.com | Zawieszka- LE | Obcasy- Chanel | Okulary- LE | Naszyjnik- Chanel

3. Kurtka- Bonjour Bizou | Top- Basics + Fudge | Szorty- Bonjour Bizou | Torba- Stylein | Skarpety- Bonjour Bizou | Creepersy- LE | Naszyjnik- Voile | Okulary- Bonjour Bizou | Czapka- Bonjour Bizou

4. Kurtka- Bonjour Bizou | Bluzka- Mortal Kiss | Kamizelka- Bonjour Bizou | Spodnie- LE | Obcasy- Rio | Kopertówka- Archive | Kapelusz- Killah

Co sądzicie o nowej odsłonie Limited Edition? Kupiliście coś? Spodobały się Wam stylizacje?

PS. Przepraszam, że obrazek wystaje, nie będę go już pomniejszać, bo może jest nieco nieestetycznie, ale stylizacje są bardziej widoczne :)

3 komentarze:

  1. Bardzo fajne stylizacje :)
    Cieszę się, że prawie wszystkie rzeczy co kupiłam są tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam te jasniejsze spodnie i czarno zlota torebke.
    TruskawkaPati

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje świetne najlepsza 4 <3 szkoda ze nie kupiłem tych spodni spóźniłem się niestety :c

    OdpowiedzUsuń