2013/09/08

Co W Plazie Piszczy?

Dzisiaj będzie króciutki post związany z dwoma darmówkami za udział w konkursie z wiedzy na temat stardoll'owego komiksu. Darmówki na pierwszy rzut oka może nie wydają się ciekawe, ale myślę, że udało mi się wydobyć ich urok, co pokażę w dwóch stylizacjach :)

Link do konkursu macie tu: Klik

Tak się prezentują:

I teraz stylizacje:

1. Top- Archive | Spódnica | Riviera | Żakiet- Archive | Kopertówka- Archive | Koturny- Special Offer | Pasek (sukienka)- Voile | Kolczyki- Dior

2. Żakiet- Moschino | Top (sukienka)- Special Offer | Szorty- Rio | Kopertówka- DVF | Platformy- Alice + Olivia | Pasek- Perfect Day | Fryzura- Museum Mile

Zachęciłem Was do zrobienia konkursu dla darmówek? Co sądzicie o stylizacjach?


A teraz info dla niecierpliwych: "Co W Plazie Piszczy?" dotyczące nowej kolekcji MSW pojawi się już niebawem, zaraz zacznę go szykować i jeśli dobrze pójdzie to pojawi się do wtorku/środy, wszystko zależy od ilości nauki, jaka mnie czeka w tym tygodniu :)


9 komentarzy:

  1. jeee! inne włosy!

    Ok tak jak pierwsza stylka świetna tak druga błagam jak Ruska lub czeczenka.. :< za dużooo!

    OdpowiedzUsuń
  2. @ss91

    Masz coś do Rosjanek lub Czeczenek?

    Druga zebrała na orakulum same pochwały, ale Tobie nie musi się podobać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. JEEEE! NIEZNAJOMOŚĆ INTERPUNKCJI!

    OdpowiedzUsuń
  4. "
    A teraz info dla niecierpliwych: "Co W Plazie Piszczy?" dotyczące nowej kolekcji MSW pojawi się już niebawem, zaraz zacznę go szykować i jeśli dobrze pójdzie to pojawi się do wtorku/środy, wszystko zależy od ilości nauki, jaka mnie czeka w tym tygodniu :)"

    Rozumiem że ten akapit dla mnie :D Super bo polubiłem te posty :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Droga Henedo.

    Tak mam coś do x i y, którzy to zamieszkują w dużej ilości nasz kraj tudzież moje miasto czując się jak bogowie, którzy tym samym uważają, że mogą robić wszystko. Bezkarnie zaczepiać kobiety, obrażać, robić syf i burdel, kraść, dostawiać więcej (czyt mieszkania i dofinansowanie) niżeli obywatele Polscy przy tym czując się tak jakby nie obowiązywało ich prawo.

    Dla takiego zachowania nie mam litości jeżeli tak bardzo Cie to interesuje, aczkolwiek śmiem twierdzić, ze Twoje pytanie zostało przez Ciebie napisane głównie dlatego, że NIGDY nie możesz zaakceptować krytyki. ;)

    Tak bywa jak się nie ma jaj..

    Nie obchodzi mnie jakieś orakulum czy co tam innego bo ja pisze szczere opinie a nie liże pupę i tak jak mówię numer 1 okej numer 2 tragedia.

    Jeżeli nie jesteś w stanie robić stylek i brać na klatę szczerych opinii to po co to robisz?

    Tobie się chyba wydaje, że ja coś do Ciebie mam. Mylisz się. Ciebie po prostu coś boli. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Droga SweetSecret91,
    Oczerniasz tak mieszkańców wschodniej Europy i bliskiej Azji, a przecież Polacy za granicą potrafią zachowywać się identycznie, albo jeszcze gorzej. Niektórzy Polacy, nie mówimy o całym narodzie. Tak samo jest z Rosjanami, Czeczenami czy innymi mieszkańcami terenów na wschód od Polski. Nie możesz generalizować, co właśnie robisz. Bo w takim razie każdy Niemiec, który miał styczność z Polakiem złodziejem i pijakiem Ciebie też może tak nazwać. A chyba nie jesteś złodziejką i pijaczką? Odniosłem się do Twojego komentarza bardziej ze względu na Twoją bezpodstawną nienawiść do ludzi innej narodowości, bo nie cierpię rasizmu, nie toleruję go i rasistów uważam za wielkie zero. Pewnie nigdy nie byłaś we wschodniej Europie i znasz tylko kilku jej mieszkańców, którzy osiedlili się w Twoim mieście, ale robisz z siebie wielką znawczynię wschodnich ludów. Serio? To wręcz zabawne.
    Może Ty masz większe jaja, ale skoro jesteś taka mocna w gębie, zaradna, pewna siebie, masz tytuł technika odzieży i jesteś tak utalentowana to dlaczego nie jesteś jeszcze projektantką mody, tylko użerasz się na blogach o stardoll z nastolakami, którzy nie potrafią przyjąć krytyki?
    Nie musisz mnie lubić, nie muszą Ci się podobać moje stylizacje, podlizywać się też nie musisz, bo sam za tym nie przepadam. A mój jedyny ból jest taki, że więcej jest takich Polaczków-wielkich panów-hipokrytów, którzy są najlepsi na świecie, a cała reszta jest gorsza. Nad tym bardzo ubolewam, ale cóż, takie nasze społeczeństwo. Chwała nieistniejącemu bogu, że są wyjątki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja wypowiedź wskazuje, że nie masz pojęcia czym jest rasizm. Jestem przeciwniczką tego otóż zjawiska za to jestem nietolerancyjna w stosunku do zachowań WSZYSTKICH ludzi bez względu na narodowość gdzie to X czy też Y czuję się tak jakby nie obowiązywało ich prawo. Nie sprecyzowałam wypowiedzi a Ty swoje wnioski wysnuwasz i kto tu jest hipokrytą?


    Nie dość, że rasizm, hipokryzja, generalizacja to jeszcze mylisz to ewidentnie ze stereotypami.

    Podam Ci przykład bo widzę, że świetnie Ci idzie zarzucanie bezpodstawności nie mając kompletnie styczności z realiami.

    Jedzie kobieta autobusem, wsiada standardowo grupka obleśnych Czeczenów, którzy jak zwykle drą twarze i jadą bez biletów bo przecież mogą. Zaczepiają pięknymi wulgaryzmami i gwizdaniem kobietę. Okazuje się, że do kobiety dołącza jej chłopak, który w miarę kulturalnie próbuje przekazać obleśnym typom aby odeszli.
    Po jakiejś kłótni wysiadają z autobusu wyproszeni przez kierowcę.
    Przystanek dalej wysiada dziewczyna i chłopak.

    Kolejnego dnia znajdują tego chłopaka gdzieś w lesie martwego. Oczywiście zamordowany standardowo poprzez użycie noża przez kilku niezidentyfikowanych osobników (przez świadków rozpoznanych jedynie jako narodowość Czeczeńska.)

    Niezidentyfikowani bo nie sposób odróżnić śmieci wyglądające wszystkie tak samo w swoich uroczych skarpetach i klapkach... - to nie jest jedna sytuacja to się dzieje na tyle często, że na siłę próbują z Hoteli dla uchodźców przenosić ich do mieszkań na zwykłych osiedlach co prowadzi do jeszcze większego konfliktu bo to dopiero TUTAJ wkraczają RASIŚCI podpalający domy po tym jak x i y zaczepiał czyjąś córkę.

    Nigdy więcej nie pisz mi, że coś jest bezpodstawne. Nie żyjesz tu gdzie ja i chyba to chore, że człowiek wieczorami boi się w pewnych miejscach znaleźć (we własnym kraju) bo tylko czyhają aby ukraść, zgwałcić czy coś.. za co nie dostają kary a nagrody bo nie jeden Polak nie ma co do garnka wrzucić a tutaj x i y wozi się z najnowszym modelem iphona cały obwieszony w tandetnym złocie w parze z żoną, która masowo rodzi dzieci biegające nocami na ulicach...

    I co tutaj do tego ma bycie mocnym w gębie?
    Co z tego, że mam taki tytuł? Mam jeszcze inny i robię kolejny bo się rozwijam i wcale nie muszę być od razu projektantem bo jest masa innych rzeczy, które mogę również robić i zupełnie nie obnoszę się z tym, za to Ty usilnie próbujesz pokazać jaki to jesteś pro facet ubierający lalki.

    Ja tu przybyłam komentować bo mnie poprosił ktoś o to i w sumie zapowiadało się ciekawie. Zawsze piszę to co myślę i stać mnie na więcej niżeli komentarze do wszystkich stylek "super" "cudowna" itp a Ty ani jeden raz nie mogłeś się powstrzymać aby się nie spiąć.



    I nie życzę sobie abyś nazywał mnie rasistką bo nigdy nikogo nie szkalowałam za kolor skóry czy też pochodzenie a jedynie za to co sobą reprezentuje. Niestety nie tylko ja doskonale wiem, że akurat ta narodowość, której ja i masa innych ludzi nie mogę znieść (co nie oznacza, że ją krzywdzę) ma dosłownie wpojone takie a nie inne płytkie wartości aby korzystać i wykorzystać czując się u kogoś jak pan zapominając, ze jest się gościem.

    I sądzę, że na tym etapie zakończę konwersacje z Tobą bo nie oceniasz książki po okładce a życie z tego co "słyszałeś" a nie przeżyłeś, ale to jeszcze przed Tobą.

    Pozdrawiam.



    OdpowiedzUsuń
  8. Wmawiasz Adamowi, że nie wie co to rasizm, a najwyraźniej sama do końca nie masz pojęcia. Piszesz, że "nie szkalowałaś nigdy nikogo za kolor skóry czy też pochodzenie a jedynie za to co sobą reprezentuje"- a przypomnijmy, że stylizację Adama zjechałaś za to, że przypomina Ci "Ruska lub Czeczenka".
    Oceniasz tych ludzi tylko i wyłącznie na podstawie tego, co widziałaś w zachowaniu kilku osób owej narodowości :).
    Z pierwszego argumentu wynika też, że nikt inny poza Czeczenami w uroczych skarpetach i klapkach nie może zabić, ani zaczepiać kobiety? Wybacz, śmiem twierdzić, że żyję na tym samym świecie, w tym samym kraju i wiele razy byłam świadkiem takich właśnie zachowań w Polsce.
    I mam wrażenie, że masz takie właśnie zdanie o nich, bo spotkało Cię ze strony kilku osób coś przykrego.
    Teraz ja dam Ci przykład.
    Raz w jednym z większych sieci sklepów, w których bardzo często napotykam mieszkańców Rosji skupujących rzeczy aby je następnie sprzedać, była sytuacja, w której owego kraju mieszkaniec tak bardzo spiesząc się odepchną kobietę w ciąży tak, że upadła jak długa. Nie pamiętam dokładnie o której było to godzinie, jednak w sklepie osób było nie tak mało i jako pierwszy "na pomoc" kobiecie rzucił się właśnie drugi "Rusek". Nikt poza nim nie odważył się :).
    Więc po co wrzucać ludzi do jednego worka tylko po tym, że raz przez daną osobę coś nam się stało? To, że raz w sklepie przewrócił ją Rosjan nie oznacza, że wszyscy Ci ludzie są super źli, prawda?
    Nie zważasz na narodowość, ale w każdym argumencie przytaczasz Czeczenów.
    Każdy człowiek jest taki sam, więc nie widzę różnicy między tym czy wycieraczkę osra mi Czeczen czy Rusek, bo to, że jeden z nich zrobi coś takiego, nie oznacza, że cały kraj owych osób zachowuje się w ten sam sposób. Równie dobrze taką niespodziankę mógł mi zostawić mój sąsiad Polak, Niemiec : ).

    OdpowiedzUsuń
  9. Zacznijmy od tego, że jesteś ode mnie starsza tylko o 7 lat, a robisz z siebie wielką dorosłą i doświadczoną przez życie.

    Bardzo dobrze wiem czym jest rasizm i nie jest to tylko szkalowanie czy atakowanie ludzi odmiennej narodowości, wyznania czy koloru skóry, ale też sama nienawiść do nich i uważanie się za kogoś lepszego, z wyższego rzędu. A jak widzę nie cierpisz tych ludzi i stawiasz się ponad nich. I oczywiście, że generalizujesz. Jeśli powiesz mi, że nie, to zaprzeczysz sama sobie. Mówisz tylko o tej grupie, która należy do złoczyńców, nie wspominasz o reszcie nazywając cały naród złym, brudnym, okrutnym i złodziejskim, co oczywiście nie jest zgodne z prawdą, bo każdy człowiek jest inny. Tłumaczyłem to już, ale z Tobą rozmawia się jak ze ścianą.

    Żyję w tym samym kraju co Ty, nie urodziłem się wczoraj i również znam realia. A rzucanie pojedynczych przykładów jest po prostu bezproduktywne i żałosne. Ty mi rzucisz 20 przykładów, w których mieszkańcy wschodniej Europy zachowali się źle i kolejne 10 przykładów, w których to Polacy zachowali się fantastycznie, a ja podam 30 przykładów, w których to Czeczeni zachowali się prawowicie, a Polacy bestialsko. I do jakiego wniosku dojdziemy? Że każdy jest inny, bez względu na pochodzenie.

    Poza tym mówisz o sytuacji, której świadkiem nie byłaś, a może się mylę? Jechałaś tym autobusem? Widziałaś tych ludzi? Byłaś świadkiem morderstwa? Nie sądzę. Przeczytałaś o tym w gazecie, albo usłyszałaś o tym w radiu. Nie masz żadnej pewności, że tak było, a odzywasz się jakbyś była pewna całego zdarzenia.

    "Niezidentyfikowani bo nie sposób odróżnić śmieci wyglądające wszystkie tak samo w swoich uroczych skarpetach i klapkach... ". Och, serio? Śmieci? A przecież jesteś taka tolerancyjna? Pisanie o ludziach jak o śmieciach chyba takie nie jest. Poza tym nazywasz tak tylko Czeczenów, o Polakach mowy nie ma. Ale nie, Ty wcale nie jesteś rasistką :')

    Extra, że masz ten tytuł i, że robisz coś więcej, rozwijasz się. Cieszę się razem z Tobą, tylko na razie sukcesów zawodowych nie masz, a tytułem każdy może się chwalić, jeśli nie skończysz na kasie w biedronce to dopiero będziesz mogła się chwalić, że masz 5 tytułów i jeszcze pracujesz w zawodzie, na razie to nikomu raczej nie imponuje.

    Nie mówię, że jestem "pro facet", bo wcale się za takiego nie uważam. A na stardoll nie jestem dla ubierania laleczek, tylko dla rozwijania mojej pasji. Niby to samo, ale brzmi inaczej, prawda? No cóż, pierwsze określenie jest raczej kpiące, bo zapewne chciałaś, by tak brzmiało.

    Ja już wiem na co Cię stać, więcej nie musisz pokazywać, bo zdanie o Tobie już wyrobione mam. Możesz sobie nie życzyć, żebym nie nazywał Cię rasistką, ale taka jest prawda. Jeśli sądzisz, że nietolerancja to tylko szkalowanie kogoś za odmienność to jesteś w ogromnym błędzie. I myślę, że krzywdzisz tę narodowość, kreując obraz niewyżytych obdartusów, żerujących na innych. Ty nie czułabyś się pokrzywdzona, gdyby w zachodnich mediach nazwano Polaków debilami, tylko dlatego, że kilku z nich nie potrafiło się zachować w obcym kraju?

    Próba zrobienia z siebie wielce mądrej Ci nie wyszła i nie zrobiła na mnie większego wrażenia. Również zakończę konwersację z Twoją personą na tym etapie, bo jest to po prostu bezcelowe.

    OdpowiedzUsuń