2015/05/04

Hot Buys'owe Potyczki: HotBuys Vinyl Handbag

Już jestem z powrotem, jakoś cicho się tutaj zrobiło w czasie mojej nieobecności... Dodam potyczki i biorę się za zaległe rozdanie nagród :)

Wyniki poprzednich potyczek i ankiety z HB'sami na maj znajdziecie TU :)

To już ostatnie kwietniowe potyczki i niedługo ruszymy z postami na maj. Ostatnim Hot Buys'em z zeszłego miesiąca, który wystylizowaliśmy jest prostokątna, biała kopertówka z czarnym uchwytem, zieloną kieszonką i srebrnym breloczkiem w kształcie czterech liter (Dior). To mój zdecydowany faworyt, jeśli chodzi o kwietniowe HB'sy. Bardzo dobrze wykonana, prosta, dosyć uniwersalna i przede wszystkim ładna. A Wy co o niej sądzicie? Kupiliście ją?


Nasze zestawy:


Chciałem zrobić coś prostego, ale nie nudnego. Postawiłem na oversize'owy, zielony płaszcz pasujący kolorem do kieszonki na kopertówce. Reszta jest dosyć casual'owa - czarne rurki, bluzka w biało-czarne paski, moje ulubione sandałki, kapelusz i okulary ze srebrnymi oprawkami.

Klaudia zestawiła kopertówkę z legginsami w komiksowy, kolorowy wzór. Góra stylizacji to asymetryczna, zielona kurtka i bardzo krótki top w czarno-białe paski. Tak jak ja, postawiła na zwykłe sandałki i okulary przeciwsłoneczne ze srebrnymi oprawkami. Ręce lalki zdobi czarny zegarek i srebrna bransoletka.

Yukimi pomniejszyła kopertówkę do rozmiarów "mini" i dobrała do niej luźne, casual'owe ubrania. Do białego swetra z czarnymi elementami i dekoltem w kształcie litery V założyła rozpiętą, białą koszulę i jasne, podwinięte jeansy. Oryginalne buty w białe, czarne i seledynowe paski zastępują niepotrzebne w tym wypadku dodatki i biżuterię. 

Nicole przywróciła zimowy klimat. Do zielonego, błyszczącego płaszcza z futerkiem założyła białą bluzkę, elegancką, ołówkową spódnicę i ciemne rajstopy. Lalka trzyma pod ręką białą, prostokątną kopertówkę, a na nogach ma klasyczne, czarne obcasy w szpic. Dodatki to srebrny naszyjnik i pasek oraz czarny zegarek.

Ankieta:


34 komentarze:

  1. Głosuję na Adama, widzę że nie tylko ja wpadłem na pomysł, aby połączyć kopertówkę z tym płaszczem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kopertówka jest całkiem, całkiem. Chyba ją kupię, nie ma na co czekać. ;)
    WSZYSTKIE stylizacje mi się podobają, ale ostatecznie głos leci jednak do Adama.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kopertówka ok, ale ten kolor mnie nie przekonuje ;') Głosuję na Adama.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  4. Kopertówka ok,głos na Klaudię.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  5. Kopertówka podoba mi się. Mam w planach jej zakup. Stylizacje są ładne, trudno mi było wybrać najlepszą. Ostatecznie głosuję na Adama.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stylizacje są świetne, ale to stylizacja Klaudii najbardziej zwróciła moją uwagę i na nią głosuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Boze, my juz nie ogarniamy tej starplazy, dlatego tez kopertowki nie mamy :$ A szkoda, bo jest naprawde ladna i funkcjonalna. Malo jest ladnych dodatkow w zieleni :)
    Podoba nam sie Twoja i Kladii stylka. Twoja jest mega, elegancka, ale na luzie. Kladiaa ujela nas misz-maszem. Reszta outfitow w porzadku, choc bez szalu. Glosik leci na Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam nawet, że taka kopertówka jest w plazie :o lecę kupić! Najbardziej przypadła mi do gustu stylka Adama.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz na kogo głosuje, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie to ta kopertówka to najlepszy Hb tego miesiąca.
    Mój głos na Adama.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam mieszane uczucia co do tej kopertówki, a to przez tą zieloną kieszonkę, niezbyt podoba mi się ten kolor.
    stylizacje genialne, mam dylemat na kogo oddać głos, najbardziej podoba mi się look Adama i Klaudii

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak jak większości, najbardziej przypadła mi do gustu stylizacja numer jeden. Idealne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Adam bezbłędnie, mega mi się podoba! Kolor płaszcza idealny jak kieszonki na torebce, poza tym mam słabość do T-shirtów w paski B&W. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastanawiam się nad kupnem tej kopertówki, bo jest obiecująca. Nie trawię (o zgrozo, gra słów) tego odcienia zieleni, ogólnie mam dość zielonego (może uraz, bo tak długo mam zielony pokój i mam go serdecznie dosyć), ale tutaj podoba mi się.
    Stylizacje są ciekawe, ale ostatecznie zagłosowałam na Ciebie, klasyczne rozwiązania zawsze w cenie.
    Pozostałe stylizacje w porządku, ostatnia jest interesująca. W drugiej mam wrażenie, że dzieje się trochę za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzisiaj zdecydowanie Adam, stylizacji świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Też moim zdaniem to najlepszy kwietniowy HB ;) Głosuję na Adama-świetna, zielona stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  17. O luju, tym razem bez dwóch zdań Adam :v

    OdpowiedzUsuń
  18. Slay Klaudia! Niszczy jak zwykle =)
    Adam też niczego sobie, mega estetycznie i słodziutko, ale lubię nonkonformizm.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam dylemat, bo i Klaudia i Yukimi stworzyły boskie stylizacje. Muszę pomyśleć na kogo głosować.

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja będę "rodzynkiem" (xD) i zagłosuję na Yukimi. Według mnie to właśnie jej stylizacja zasługuje na miano najlepszej. Niby zwykły, casualowy zestaw ale zielone, ciekawe dodatki w postaci kopertówki i butów dodają efektu "WoW" !!! No i przepraszam za tak długą nieobecność ale miałam pewne problemy. Teraz powracam xD

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy tylko mnie razi, że to nie literki Dior a RIO? :(

    Adam i Yukimi najbardziej w moim guście :) A torebkę muszę kupić!

    OdpowiedzUsuń
  22. Heneda totally! :D
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  23. Głosuję na Adama, torebka świetnie pasuje do płaszcza :)
    Torebki nie kupiłam, bo raczej nie zrobię nic z zielonym.

    OdpowiedzUsuń
  24. Głosuję na Adama, reszta stylizacji średnio mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń