2015/05/10

Hot Buys'owe Potyczki: HotBuys Red Cotton Dress

Wyniki poprzednich potyczek znajdziecie TU :)

Ruszamy z majowymi potyczkami. Na pierwszy ogień idzie czerwono-niebieska, festiwalowa sukienka w różne wzorki z ogromnym dekoltem w kształcie litery v. Mnie się bardzo podoba i moim zdaniem dosyć łatwo jest ją wystylizować. Jej jedyny minus to wielkie wycięcie przy dekolcie, przynajmniej dla mnie jest to minus, bo w USD nie ma staników w kolorze skóry Henedy i muszę zasłonić ten fragment jakimś topem, albo świecić niezbyt ładnym, podstawowym stanikiem... Ale jeśli ktoś nie ma takiego problemu to kiecka raczej nie powinna sprawiać innych problemów. Macie ją już w swoich szafach?


Nasze zestawy (tu też słabo ostatnio z frekwencją :c):

 Chciałem zrobić jakiś letni, festiwalowy look i postawiłem na dobranie do tej sukienki oversize'owego, granatowego płaszcza i czerwonego topu pod spód (z konieczności...). Dodatki to sandałki z niebieskimi i czerwonymi paskami, kolorowa torebka, czerwone okulary i kremowy kapelusz.

Look Klaudii również utrzymany jest w festiwalowym klimacie. Do sukienki dobrała męski cardigan w kratkę, uniwersalną, czarną torebkę na pasku, wysokie, grafitowe botki i sporo biżuterii - srebrną bransoletkę, oraz długi naszyjnik ze złotych i srebrnych kuleczek oraz frędzli. 

Głosujemy:


32 komentarze:

  1. Obie stylki są na godnym poziomie, ale mój głos leci do Adama :v

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sukienka jest boska! Jesli jest za mniej niz 30sd (az tyle mamy) to chetnie ja kupimy :) Jest troche w etnicznym stylu, wyszla naprawde urocza. Nam dekolt az tak nie przeszkadza, mozna zawsze dac jakis top (u Cb super to wyglada).
    Wybor byl prosty; glosik na Ciebie. Plaszcz swietnie wspolgra z HB, dodatki dobrze dobrane. Stylka Kladii jest ok, ale tym razem bez szalu.
    Taki super ciuszek, a taka frekwencja :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie super, ale jednak Klaudia, bo w sumie całkiem mnie zaskoczyła ta stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Klaudia tym razem chyba. Wlasnie to przez ten stanik :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Tunika jest ładna. Głos na 1 stylkę.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie ta sukienka nie zachwyca, ale w Waszych stylizacjach wygląda całkiem fajnie. Głos na Klaudię :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  7. Obydwie stylizacje mi się podobają także wstrzymam się od głosu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się stylizacja Henedy.
    Sukienka w ogóle mi się nie podoba, nie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie stylizacje bardzo fajne, ale Klaudii bardziej mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Klaudia dziś bardziej w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardziej podoba mi się stylka Klaudii. Świetny dobór dodatków do tej sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie są świetne, ale głos na Klaudie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurde, obie są cudne. :o Powstrzymuję się. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Klaudia moja queen lepiej, u Adama przeszkadza mi ten nieszczęsny top i obuwie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciężki wybór, naprawdę ciężki. Po pięciu minutach wgapiania się w ekran głosuję na Adama, co nie zmienia faktu, że obie stylizacja są na takim samym (wysokim!) poziomie. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kombinezon jest cudny! Muszę go sobie kupić ;) Co do stylizacji to Adamie głos dla ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciężki wybór bo obydwie mi sie podobają. Ale głos na Klaudie.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie bardzo ładne, ale głos na Adama :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U Klaudii jakoś za dużo wzorów, nie przypadło mi to do gustu. Adam bardzo fajnie, kapelusz i płaszcz super komponują się z barwami sukienki, buty też świetnie dobrane. :) Myślę, że znośnie wyglądałby jeszcze jakiś granatowy stanik, np. zamiast czerwonego topu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka ciekawa, ale wydaje mi się takim ciuszkiem na jeden raz.
    Obie stylizacje mi się podobają, ale u Klaudii buty bym wymienił, więc głosuję na Adama.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam mieszane uczucia co do tej tuniki. Niby ciekawa, ale to wycięcie trochę mnie przeraża. Teoretycznie jest w porządku, no ale. Głosuję na Ciebie, w stylizacji Klaudii coś mi nie pasuje :<

    OdpowiedzUsuń
  22. I vote for Heneda! I don't like the 2 patterns that kladiaaa used together :S
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  23. Obie stylizacje są okej, w pierwszej może zmieniłabym płaszcz na coś luźniejszego, jeśli miał to być festiwalowy look. Ale tak czy inaczej całość wygląda okej :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta tunika niestety mi się nie podoba. Głos na Klaudię!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  25. Tunika fajna, głos na Adama

    OdpowiedzUsuń
  26. Tunika mi się podoba, ładnie wygląda. Jeśli chodzi o stylkę, to podoba mi się outfit Henedy i to na niego oddałem głos :)

    OdpowiedzUsuń
  27. fajne stylizacje, obie mi się podobają, choć druga nieco niekształtnie wygląda przez ten cardigan, dlatego głos na 1. sukienka jest spoko, ale nie zakupię, nie moje kolory.

    OdpowiedzUsuń