2015/05/05

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów

 Miało być wcześniej, ale znowu w życiu mi nie wyszło :(
Na listę wpisuję LadyPrincessLov i Mephistine (jeśli to również Twój stardollowy nick, nie tylko ten na bloggerze :)). Od przyszłego tygodnia będziecie brane pod uwagę podczas losowań dla osób z listy. Szansę na dostanie się na listę mają BlackLilou, chwascik i zuzameduza, ale muszą częściej się udzielać na blogu.


Nagrody za poprzedni tydzień:
Sukienka z długimi rękawami - czekoladka333
Sukienka bez ramiączek - katniss-ne
Przezroczysta kopertówka - kotek717
Kopertówka we wzorki - Marysia...xD
Gładka kopertówka - JasnaKasia

Nagrody już czekają na Was w bazarze, gratuluję :)

Nagrody na ten tydzień:

Aby wziąć udział w losowaniu którejś z tych nagród, musisz znajdować się na TEJ LIŚCIE, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod tym postem. Jeśli jeszcze nie ma Cię na liście najaktywniejszych komentatorów to żaden problem - bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a
może już za tydzień tam trafisz. 
  
Komentatorem tego tygodnia zostaje MyMelisaWhite, gratuluję. Wystaw coś za 50 sd na konto Heneda :)

30 komentarzy:

  1. Gratuluję i cieszę się, że coraz więcej osób tak chętnie komentuje :) W tym tygodniu się zgłaszam, marzą mi się te eleganckie spodnie Dior *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulujemy!
    Marza nam sie kolczyki, reszte mamy.
    Zycie bloggera jest trudne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, tym razem się nie zgłaszam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje =)
    Dla mnie idealnym prezentem byłyby kolczyki, ewentualnie spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, brawo Mephi! :> w tym tygodniu marzą mi się buty

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję!
    W tym tygodniu się nie zgłaszam, gdyż większość nagród mam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej, dziękuję za pieniążki i gratuluję pozostałym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję, gratuluję :)
    Zgłaszam się, podobają mi się buty i kombinezon.
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się, mam wszystko oprócz kolczyków ;)

    MeLolitka

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję i gratuluję ;))
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulację!
    Zgłaszam się :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  12. W tym tygodniu także rezygnuję. Jestem zdziwiona, że mój nick jest koloru czarnego, ponieważ zdaje mi się, że komentuję regularnie.
    Zeszyteres

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! :)
    Zgłaszam się.
    ManiakPupili

    OdpowiedzUsuń
  14. Borze, zamieni się ktoś? :_:
    Gratki

    OdpowiedzUsuń
  15. W tym tygodniu się nie zgłaszam. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję! W tym tygodniu zgłaszam się :)
    unicorn.doll

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak, to tez mój stardollowy nick. Dziękuję za dodanie do listy - myślalam, że trafienie tam będzie wiele trudniejsze.
    Dzięki Gotka. :>

    Skoro już jestem to chętnie się zgłaszam.
    Te spodnie z Diora są przecudowne. Nie kupilam ich gdy były w plazie, czego obecnie strasznie żałuję, bo na doll wyglądają świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję ♥ OMG! Te spodnie to moje marzenie hehe

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się, mam spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłoszam się, chciałabym najbardziej body <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się, mam kostium i bransoletkę, chciałabym spodnie albo buty. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję. Zgłaszam się, mam spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Congratulations :)
    I like the Dior pants x
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje dla wszystkich. Zgłaszam się, mam spodnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje!
    Zgłaszam się, bardzo chciałabym spodnie albo kolczyki.
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  26. zgłaszam się, posiadam spodnie, a chciałabym kolczyki

    OdpowiedzUsuń