2015/05/31

Museum


koszula- museum mile, spónica- le, buty- yh, torebka- voile

25 komentarzy:

  1. Świetna, bardzo mi się podoba :v

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna! Spodnica wyglada zjawiskowo w polaczeniu z koszula! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, co za cudowny pomysł na wykorzystanie tej spódnicy <3 Spódnica jest bardzo ekstrawagancka, a koszula i delikatne dodatki w postaci malutkiej kopertówki oraz sandałków na obcasie uspokajają ją na tyle, że ja mogłabym wyjść w takim zestawie wyjść chociażby na miasto. Co nie zmienia faktu, że stylizacja jest bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba. Koszula i spódnica tworzą idealny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna, a taka "prosta" (?) :v

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna stylizacja. Świetne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, teraz żałuję, że nie kupiłem tej sukienki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzieś po głowie chodziło mi podobne połączenie; koszuli ze spódnicą. ;) Brak czasu spowodował, że nie powstała stylizacja. Wracając do Twojej, bardzo mi się podoba choć widziałabym tu jakiś bardziej wyrazisty detal.

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz trochę żałuję jak patrze na Twoja stylizacje, że nie kupiłam tej koszuli, fajna jest.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna, kocham jak zwykle!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dość ciekawa. Z pewnością przykuwa uwagę. c;

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest piękna, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wykorzystana spódnica, prezentuje się rewelacyjnie w towarzystwie koszuli. Całość piękna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna! Dobrze, że nie ma dużo dodatków, bo ze spódnicą byłoby wszystkiego za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  15. Taka prosta (ale tylko pozornie) i takie efekt... *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Lalka wygląda totalnie jak Margot Robbie :D
    Stylizacja cudowna :>

    OdpowiedzUsuń