2015/05/30

Last Time


top- museum mile, spodnie & kolczyki- ppq, buty- yh, torebka- voile

25 komentarzy:

  1. Muszę kupić te spodnie ;)
    Genialny set!

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealna w każdym calu! ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealna, nic bym nie zmieniała, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie. Już żałuję, że nie zdążyłam kupić tego topu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski jest ten top <3 Zestaw idealny, kolczyki świetnie tu wyglądają :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba. Minimalizm i klasa, nic bym nie zmieniła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba, uwielbiam te spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, piękna!
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, bardzo mi się podoba ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ladna, super pomysl na kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś wcześniej nie wróciłam uwagi na te spodnie, super są. Stylizacja też ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi sie :)
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tę stylkę, jest genialna! Dyskretne użycie czerni przy białej bazie, cudownie. ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. G-E-N-I-A-L-N-A!! :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam zastrzeżenie do kolczyków, reszta ok.
    Zeszyteres

    OdpowiedzUsuń