2015/08/19

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów


Jak tam samopoczucie ze świadomością, że zaraz szkoła? Na listę wpisuję B.E.A.T.K.A, będziesz brana pod uwagę podczas kolejnego losowania. ;)

Buty Lanvin - Melolitka
Buty LE - -sweet-girl-22
Bluzka - jaka-gwiazdka
Spodnie - miss_miley_van


złotko ;)

Aby wziąć udział w losowaniu musicie być na TEJ liście, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod postem. Jeśli jeszcze nie ma, to żaden problem - bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a może tam trafisz ;)

21 komentarzy:

  1. Gratki :>
    Zgłaszam się, podoba mi się blazer :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się i gratuluję :)
    Interesują mnie buty LE
    kotek717

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Zgłaszam się.
    Samopoczucie niespecjalne, zwłaszcza, że mnie czeka taki "bonusik" :')
    | palinkaa1997

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się, podoba mi się blazer i pierwsze buty :).
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulację :D
    Zgłaszam się, mam tylko czarno-złote buty z LE

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko fajne, zgłoszę się =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za buty, pasuję w tym tygodniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, świetnie sie czuje z tym, że wy wracacie do szkoły, a ja mam jeszcze dodatkowy miesiąc wolnego 8-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekujemy bardzo, spodnie sa swietne :)
    Tym razem interesuje nas bardzo blazer.
    Co do szkoly - staramy sie cieszyc tym, co zostalo z wakacji, ale pewnie od pon. bedziemy sie juz stresowaly. Plan w tym roku bedzie koszmarny. Ciezko nam zrozumiec, jak ktos moze cieszyc sie z powrotu do szkoly. Srsly xD Jest tyle innych... Cudownych miejsc na spotkania xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! Zgłaszam się. :)
    Co do szkoły, pociesza mnie jedynie fakt, że to ostatni rok w gimnazjum. :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulację!
    Zgłaszam się.
    No ja jestem przerażona, przede mną matura! :O
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobra, do trzech razy sztuka XD Blezer genialny. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i zgłaszam się. Jestem szczęśliwym posiadaczem blezera, więc ucieszę się z pozostałych trzech rzeczy, w szczególności z butów po lewej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i zgłaszam się, bluzko/sukienka cudo!
    Ja mam w planie przerzucić się na bierną nienawiść i czekać... :I

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tam mam cały czas wakacje XD + zgłaszam się :v
    Chciałabym butki z le

    OdpowiedzUsuń
  16. oh, fajnie ze znowu wroce na liste :D

    OdpowiedzUsuń
  17. To pytanie o szkołę to żart prawdaXD dziekuję, tym razem interesuje mnie blazer lub buty z frędzelkami

    OdpowiedzUsuń