2015/08/19

Cloudy(flower)



19 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawie, jest lekki chaosik w tym, ale nie obciąża całości. Dla mnie super , a włosy - fenomenalne ;d
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba. W stylizacji jest sporo elementów, ale są one świetnie dobrane. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealna, taka nieszablonowa :) Te buty są fantastyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesująca, a włosy cudowne!
    | palinkaa1997

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalna i te fajne włosy.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty nie do konca wg mnie pasują, poza tym jest ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wyszlo, wlosy ozywiaja calosc, a wlasnie buty super wygladaja z topem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Baza mi się mega podoba, buty fajnie kolorystycznie pasują. Akcesoria i fryzura też robią swoje, świetnie to wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba, mega włosy!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń