2015/08/11

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów


Przepraszam, że tyle musieliście czekać, ale za bardzo mnie nie było w domu i nie miałam dostępu do internetu, potem musiałam dokończyć Rupaul's Drag Race (uzależniłam się :o). Swoją drogą fajne dramy macie z blogami, jedno mnie martwi, że bez mojego zapytania Magda zrobiła sobie pościk, że Paweł niby skopiował mi bloga (wstawiłabym jeden gif, ale jest za duży, cóż). Drugim punktem o którym muszę się wypowiedzieć, to jakim trzeba być DEBILEM, żeby robić reedycje czegoś limitowanego, cóż admini powinni zmienić chyba nazwę Le. :)

Ps. Callie to tania hoe

Uplooad - Koszula
CzarnaGotka - Bransoletka
DancerMarika - Spódnica
Buty - Krzysio100


Przydałoby się zrobić parę stylek, ale nie mam chęci przez Callie.


Callie to Hoe. ;)

Aby wziąć udział w losowaniu musicie być na TEJ liście, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod postem. Jeśli jeszcze nie ma, to żaden problem - bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a może tam trafisz ;)

22 komentarze:

  1. Zgłaszam się, najbardziej zależy mi na spodniach.
    Katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  2. co do LE, to przecież tylko kilka sztuk zaginionych i prócz podniesienia cen ne widze w tym nic złego.

    Nie mam butów z niebieskim i bluzki.
    gratulacje i zgłaszam sie :)
    jaka-gwiazdka

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja sobie z boku obserwuję ten cały cyrk i się śmieje XD
    Zgłaszam się, mam bluzkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się, chciałabym spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się, posiadam spodnie i buty z le
    punkkokoo

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgl sie, interesuja nas jedynie spodnie, sa swietne xd
    Ten gif jest okropny, jak mozna tak wygladac :oooo

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam nie widzę nic złego, jeśli chodzi o reedycję pierwszej kolekcji LE, która polegała na sprzedaży tych, które zostały usunięte wraz z kontami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Not taking part this time either!
    I don't know who copied your blog but I have to say that I've heard about this re-edition that it was the items from deleted dolls they were re-selling. That's why there were certain items of each thing! I don't know if it's true but sounds logical.
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam pojęcia, o co chodzi z tym kopiowaniem, dlatego się nie wypowiem. Jeśli natomiast mowa o LE (a może właściwie LrE), to mam mieszane uczucia. Z jednej strony rozumiem ideę - szkoda, żeby wysiłek grafików został zmarnowany, a rzeczy przepadły bezpowrotnie. Z drugiej strony po raz kolejny przekonujemy się, że dla adminów nie ma żadnej "świętości". Wydaje mi się, że nie jest to podyktowane troską o rzeczy, pamięcią o nich i jakiejś tam części historii Stardolla, a zwykłą żądzą zysku. Ba, jestem o tym przekonany, ale nie wiem, czy gracze aż tak bardzo na tym tracą.
    Dziękuję za prezent i gratuluję pozostałym. W tym tygodniu również się zgłaszam, nie mam niczego i wszystko mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się
    Interesuje mnie wszystko oprócz bluzki
    Kotek717

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się, interesują mnie jedynie miętowe buty. Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ah jej, dziękuję bardzo, tylko tej biednej bransoletki nie jestem w stanie odebrać T-T
    Gratulacje, nie zgłaszam się, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi w sumie bez różnicy z tym le, bo ani tego nie kolekcjonuje ani nic XD Spodnie są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i zgłaszam się :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  15. kolejny raz jestem totalnie oburzona jezeli chodzi o callie's picks.... no po prostu ich pojebalo, no ale coz, zadnego wplywu na to nie mamy, tylko czekac az zniosa ten glupi sklep.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja się dziwię trochę Tobie, bo jak mam być szczery, to myślałem, że na mnie naskoczysz xddd
    Co do reedycji LE to trochę głupi pomysł, ale skorzystałem xD
    Mam tylko buty z LE
    No i dziękuję za koszulę :v

    OdpowiedzUsuń