2015/08/09

Acid


top- bizou, spódnica- bizou, kurtka- yh, buty- rio, torebka- chanel

22 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba ;))
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest super, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super, bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja, buty świetnie tutaj wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ło, genialna, strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna, podoba mi sie
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię takich butów, ale całość jest genialna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem na tak, dla mnie cudo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się, ale moim zdaniem troszeczkę za pusto ;\
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna, najbardziej nam sie podoba polaczenie kurtki i butow :)

    OdpowiedzUsuń