2015/07/05

Różowa fala


Remont oficjalnie ruszył, wczoraj kupiliśmy już naważniejsze rzeczy, a w czwartek wchodzi ekipa.
Miałam intensywne dwa dni. Lubię żyć intensywnie.

Stylizacja wpasowuje się w warunki atmosferyczne panujące obecnie na zewnątrz oraz w moim pokoju na poddaszu. A zaraz wskakuję do basenu.

Ps. Mieszkam w drugim najcieplejszym miejscu w Polsce.


Daszek - Melbourne Minimalism Tribute | Topy - Fudge, Original Future | Kołczan Prawilności - Fallen Angel | Majtki - Chanel Tribute | Buty - Frankie Morello Tribute 

23 komentarze:

  1. Mam mieszane uczucia co do tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam klimatyzowany dom hyhyy :D Siedzę sb w bluzie bo trochę za zimno, ale cóż xD
    Stylka fajna, bez tego daszka byłoby lepiej :v

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba, a obecnie się roztapiam ;-;

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie województwo? Ja zaraz z kumplem do piwnicy pograć w pingla przy czymś zimnym =)

    Stylizacja średnio mi się podoba, trochę tandetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Północny- zachód podkarpacia 8-) haha, znam to, też zaraz chyba pójdę do piwnicy pograć w gta czy coś, bo dopiero wyszłam z basenu, a już mi za ciepło XD

      Usuń
  5. Stylizacja świetna, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę te buty, stylizacja rewelka!
    U mnie 32 stopnie i umieram, zazdroszczę basenu jak cholera

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko super, tylko bluzka mimo ze krotka wydaje nam sie zbyt... Zimowa?
    Buty mega!
    Nam upaly nie przeszkadzaja, ogrod, cien i jezioro pod reka, wiec luzik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy takiej obstawie można żyć! :)

      Usuń
    2. Dajemy rade, ale wlasnie zaczelo padac. Najgorsze co moze byc to deszcz w wakacje :(

      Usuń
  8. Mnie się nawet z tym daszkiem podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten daszek odrzuca mnie w każdej stylizacji, poza nim jest super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja osobiście pół dnia przesiedziałam w domu (tu jest chłodno).
    Stylizacja mi się podoba :)
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet nie masz pojęcia, jak bardzo zazdroszczę Ci tego remontu. Nawet w takiej temperaturze. Chciałabym, żeby u nas w końcu był ten remont... Ale nie, za rok wyjeżdżam na studia i chyba nici z nowego pokoju (obiecywanego od dziewięciu lat) :')
    Stylizacja ciekawa, ja jestem na tak, wszystko mi się tutaj podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja nie jest w moim stylu, dlatego mi się nie podoba.
    Powodzenia! :D
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  13. I dont like the outfit too much, but its hot where i live too! Too hot, hot damn haha
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za różem ale może być.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba jednak nie przepadam za tym typem stylizacji, w dodatku w różu. :/

    OdpowiedzUsuń