2015/07/20

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów


Wybaczcie, że ostatnio zmniejszyłam swoją aktywność, ale jestem strasznie zajęta, a stylizacje nad którymi myślę wydają mi się przeciętne.
W tym tygodniu na listę wpisuję CzarnaGotka, w następnym tygodniu będziesz brana podczas losowania. :)

palinkaa1997 - bluzka,
krzysio100 - spódnica,
punkkokoo - narzutka,
jaka-gwiazdka - buty.

Mam nadzieję, że to wam się bardziej spodoba. :)

Aby wziąć udział w losowaniu musicie być na TEJ liście, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod postem. Jeśli jeszcze nie ma, to żaden problem - bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a może tam trafisz ;)

23 komentarze:

  1. gratuluję!
    nie mam nic z powyższych rzeczy. :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję i gratuluję innym! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :)
    W tym tygodniu mam kamizelkę :D

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz się zgłoszę, bo chcę pasek XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasek by mi się marzył =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!
    Przyjęłabym coś z akcesoriów tym razem. :)
    MadmoiaselleOla

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się. Najbardziej chciałabym pasek. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszania się. :) Chciałabym pasek. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję;*
    zgłosze się znów, nie mam butków i paska:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie bym zgarnął pasek :D
    MeLolitka

    OdpowiedzUsuń
  11. Omacie, pasek moschino *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje :-)
    My chciałybyśmy pasek lub kamizelkę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję!
    Mam kamizelkę.
    Najbardziej chciałabym pasek, ale z butów również się ucieszę.
    Kotek717

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzy mi się kamizelka :)
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję i gratulacje dla pozostałych! :)
    Zgłaszam się, mam kamizelkę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje zwycięzcom ;D
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje, zgłaszam się. Chciałabym pasek, albo buty. Mam już kamizelkę.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  18. O mamo! Albo pasek albo buty! ♥

    Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  19. The beeelt! I need the moschino beelt! :'( <3 <3 <3
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki wielkie, graty i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń