2015/07/01

Je recherche des sensations


Tak wiem, że to już 2 lata. Jakoś nie mogę uwierzyć, że tak długo to już trwa, pomijając ostatnią przerwę. Jestem wam strasznie wdzięczna za komentowanie i pamiętanie o blogu, gdy ja o nim zapomniałam! Przed chwilą wróciłam do domu, więc jutro wam zrobię ten dzień konkursowy. Mam nadzieje, że nie macie tego za złe, ale o tej godzinie już bez sensu cokolwiek zaczynać.

Beanie - Bizou | Okulary - Mr. | Komplet - Balmain | Kurtka - Evil Panda | Teczka - Moschino | Zegarek - YH | Obcasy - Chanel


Ale oni są super!

21 komentarzy:

  1. To świetny wynik, gratuluję i życzę powodzenia na kolejne lata!
    Nie lubię tego typu sukienek, ale ta nawet mi się podoba. Stylizacja też jest w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcemy Adama z powrotem!
    Stylizacja jest świetna =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja :)
    Gratuluje takiego wyniku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja jest świetna, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się ta stylka podoba c:

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna, ten niebieski jest świetny.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  9. Dodałabym pasek, reszta bardzo fajnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja mi się podoba, mój styl!
    Gratuluję i liczę na kolejne lata!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjąłbym okulary, ale jest okii ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzień konkursowy, a ja akurat pierwszy dzień od początku wakacji wychodzę ;_;
    super stylizacja, swietnie wykorzystany komplet

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie byłam z Wami od początku, a szkoda. Ale trafiłam do Was jakiś czas temu i cieszę się, że tak się stało :)
    Mam nadzieję, że będziecie tutaj kolejne dwa lata (ale będę wtedy stara :D).
    Zestaw ciekawy, wszystko mi tutaj pasuje, nic bym nie zmieniała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyjeżdżam dziś właśnie :v, pozostaje mi życzyć tylko miłej zabawy. XD
    Stylka świetna, torebka idealna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze Adam ma wrocic, wiec idealo. 8) Ogolnie to szybko minely te dwa lata, bo pamietam poczatki. :D Stylka bardzo fajna. ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Serio dwa lata? Wydawało mi się, że dłużej :o
    Nie będę ciągle pisać o tym jak okulary mi się nie podobają, więc poza nimi stylka jest supi! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie lubię tych butów i okularów, poza tym wszystko mi się podoba. Twoja doll bardzo ładnie wygląda w czarnym ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie lubie tej czapki ale stylizacja bardzo mi sie podoba.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny outfit, kurtka swietnie wyglada razem z sukienka :)
    Pomysl z konkursami super, szkoda, ze akurat wypadl nam Open'er i nie bylysmy na biezaco xD

    OdpowiedzUsuń