2015/07/27

Beautiful diversity of life!


Zeszły tydzień był niesamowity! Czego ja nie robiłam? 
Piłam wino na trampolinie patrząc w gwiazdy, wniosiłam +100kg płytek trzy piętra do góry,
 rozmawiałam na Kazimierzu z  Włodkiem Markowiczem (!!!), nie wspominając już o niezliczonych restauracjach,
 pubach, kafejkach,  klubach i różnych niebanalnych miejscach, które odwiedzaliśmy najpierw z jedną ekipą,
 a później drugą. Może wakacje w Polsce dadzą się lubić? 

Okulary - Dolce & Gabbana Tribute | Top - It Girls | Spódnica - Spring Surprises | Torebka - Bizou | Buty - Nelly.com


21 komentarzy:

  1. Świetna, mi się bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli jest się z dobrymi ludźmi to wakacje mogą być świetne gdziekolwiek ;) stylizacja fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja bardzo mi się podoba! :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylka, ciekawy ten tydzień miałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię fryzury +bluzka ma dziwny krój i wykonanie, ale poza tym żadnych innych zastrzeżeń! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja, pierwszy raz widzę tę bluzkę, dość fajna jest :3
    Piosenka grejt

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmm not a fan of the outfit :S
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna i w pewien sposób cudaczna

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się :) Fajnie połączona bluzka ze spódnicą!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba buty bym zmieniła, reszta świetna. Bardzo podoba mi się bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzka brzydka wiec stylka srednio wyszla :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluzka przywodzi na myśl stary stardoll, co jest fajne, ale jednak jest brzydka :C Tak średnio mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  15. Niespecjalnie przypadła mi do gustu. :/

    OdpowiedzUsuń