2013/10/10

Lookbook Inspired

Hej :) Szykujcie się na eksplozję postów z mojej strony, już niebawem pojawi się CWPP z użyciem Archive, Nelly.com, Ralph Lauren & Denim Supply, Young Hollywood oraz posty z całkiem nowej serii pt. "Hot Buys'owe Potyczki", w których razem z Magdą prezentować będziemy dwa różne sposoby wykorzystania HB.

Tymczasem mam dla Was post z serii LB Inspired. Bardzo spodobał mi się set przedstawionej na obrazku Szwedki. Połączenie luźnego czarnego swetra z rozkloszowaną spódnicą i eleganckimi dodatkami jest po prostu nieziemskie.

W mojej wersji postawiłem na zupełnie inne materiały. Ubrania w większości są wykonane ze skóry (sweter otaz pikowana spódnica). Co sądzicie?


 *Blogger niszczy jakość :)*

Marki stardollowych ubrań:
Sweter- Fallen Angel
Spódnica- LE
Kopertówka- DVF
Obcasy- DVF
Okulary- LE


2 komentarze: