2013/10/05

Co W Plazie Piszczy?

Przygotowałem artykuł dotyczący nowej kolekcji MSW (wiem, że z opóźnieniem, ale mam naprawdę mało czasu :c). Nie przedłużając, pokażę ciuchy, w które najlepiej zainwestować:

I na koniec cztery stylizacje:


1. Koszula- MSW | Spodnie- PPQ | Kopertówka- Miss Sixty| Pasek- Bonjour Bizou | Obcasy- Chanel | Okulary- Chanel

2. Futro- Antidote | Spódnica- MSW | Koszula- YSL | Obcasy- Mortal Kiss | Kopertówka- Moschino | Pasek- Gucci | Okulary- Chanel

3. Żakiet- Elle | Bluzka- LE | Spodenki- MSW | Kopertówka- Miss Sixty | Przywieszka- Mortal Kiss| Obcasy- It Girls | Pasek- It Girls | Okulary- Otto

4. Płaszcz- Film Theory | Top- Velvet Orchid | Spódnica- MSW | Pasek- LE | Torebka- Miss Sixty | Obcasy- Chanel | Okulary- LE

Co sądzicie o nowej dostawie? Stylizacje przypadły Wam do gustu?

4 komentarze:

  1. Widzę tutaj same piękne stylizacja ♥.♥ Koniecznie muszę kupić tą przezroczystą spódniczkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje, jednak najbardziej podoba mi się 4 ♥

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga: wow, świetna. Podobają mi się stylizacje. Zastanawiałam się nad kupnem właśnie tych rzeczy, ale nie byłam do końca przekonana, jednak myślę, że w nie zainwestuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsz 1 reszta takie sobie :/

    OdpowiedzUsuń