2013/10/15

Hot Buys'owe Potyczki: Hot Buys Lace Trim Dress

Jak obiecywałem zaczynamy nowy dział. Nastąpiła jednak pewna zmiana- do rywalizacji dołącza Jaśmina! Myślę, że to urozmaici posty z nowej serii. Nie przedłużając- dziś przedmiotem walki stała się czarno-biała sukienka z koronkowym wykończeniem sygnowana imieniem Alexandra McQueena. 


Wszyscy uznaliśmy, że nie należy ona do najpiękniejszych, ale po ciężkich próbach każdemu z nas udało się coś z nią sklecić. Zobaczcie rezultat naszej pracy:


Magda postawiła w swojej pracy na awangardę, zainspirowała się najnowszą kolekcją Chanel. Do długich, ciężkich kozaków dobrała sukienkę, biały żakiet i błyszczącą kopertówkę. 
Ja postawiłem na klasyczne połączenie czerni z bielą. 
Natomiast Jaśmina urozmaiciła swoją stylizację w błyszczące, złote i srebrne dodatki.


Od Was zależy kto zwycięży dzisiejszą potyczkę. Zachęcam więc do oddawania głosów :)


Uznałem, że wyniki będą pokazywane w tym samym poście, aby nie zaśmiecać bloga dodatkowymi postami. W pierwszej z potyczek głosy rozkładają się następująco:
Dziękujemy za wszystkie głosy :)

Następne potyczki pojawią się już niebawem, gdy tylko złapię kontakt z dziewczynami. Nie miałem dostępu do mojego laptopa przez weekend, przez co miałem zastój z pracą na blogach, niedługo wszystko wróci do normy.

7 komentarzy: