2013/10/18

Hot Buys'owe Potyczki: Hot Buys Snake Heels

Witajcie już w drugim poście z tej serii, mamy nadzieję, że wam się podoba. 
Dziś pod lupę wzięliśmy Hot Buys Snake Heels, w oryginale wykonał je Giuseppe Zanotti. Nie należą one do najpiękniejszych, ale udało nam się stworzyć 4 całkiem inne stylizacje. Postanowiłam z Adamem zaprosić jeszcze Klaudię żeby było ciekawiej ;). Nie przedłużając.

Jak widać admini nieco je zmienili. Zamiast złota jest srebro i wąż nie oplata się na stopie tylko na kostce.
Nie jestem mistrzynią klejenia ;)

Ja postawiłam na prostotę i minimalizm. Zwykłe czarne spodnie i plastikowa kurtka świetnie prezentują się z sandałkami, do tego dobrałam delikatną kopertówkę i okulary.

Adam postawił na wieczny, nieśmiertelny jeans. Koszula świetnie wpasowuję się z ramoneską, którą wiele stardoll'owiczów ją pokochało.

Jaśmia wybrała elegancję i delikatność. Koronkowa bluzka oraz beżowy płaszcz pięknie się dopełniają do tego setu dobrała jeszcze białą, pozłacaną torebkę.

Klaudia natomiast postanowiła do sandałków dobrać ramoneskę i śliczną spódniczkę w cętki, złote dodatki jak pasek dopełniają cały strój. Klaudia podobnie jak kesha połączyła srebro i złoto.


Oto wyniki:


Klaudia, gratuluję ;)

Następna rzecz :

6 komentarzy:

  1. Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają, zagłosowałam na ostatnią, bo na coś musiałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tam moim zdaniem te szpilki są całkiem ładne, delikatne i lekkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałem na 3. Najlepsza stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do tej pory nie wiem, jak te buty znalazły się na mojej lalce... Czy ja to zrobiłam podświadomie? :O
    Wszystkie mi się podobają (prócz mojej), więc nie wiem na kogo zagłosuję. Okropnie się waham.

    OdpowiedzUsuń
  5. W realu buty są cudowne!
    Najlepsze 2 i 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pff, jak się prosi o głosy to się ma drugie miejsce Madziu :*
    Wszystkie prace są cudne, chylę czoła przed przeciwniczkami ;)

    OdpowiedzUsuń