2014/11/22

pokonam sztorm kiedy jesteś obok

Odświeżona bardzo stara stylka do której chyba mam sentyment. Dopadł mnie brak weny spowodowanej oglądaniem nowych ciuszków w starplazie i brakiem jakichkolwiek środków na koncie (2sd, hehe!). 
Ciągle się waham czy nie doładować ss i nie zrobić porządnych zakupów, ale widzę, że ta gra to już chyba nie dla mnie i szkoda mi kasy :s Zastanawiające są te pustki 
na blogu... Co się z Wami dzieje drodzy Redaktorzy?
sukienka Vivienne Tam | torebka Royalty | buty Special Offer | kurtka Pretty 'n Love | bransoletki Bonjour Bizou


20 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizacja. Świetne połączenie kolorów ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podobają mi się buty i jak dla mnie za dużo fioletu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda to fenomenalnie, choć na pierwszy rzut oka kolor butów i torebki mnie przeraził :)
    Ale to tylko pierwsze spojrzenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podobają mi się buty i torebka, reszta jest ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. buty i torebka mi sie nie spodobały, cała reszta śliczna. :)
    lubię tę piosenkę, chyba najlepsza z hiper/chimery.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne polaczenie sukienki z narzutka, calosc ladnie razem wyglada, ale torebka i buty same w sobie tandetne :$

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest fajnie, moze nie fenomenalnie ale fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka z blazerem wygląda świetnie, jednak dodatki wydają mi się zbyt jaskrawe. Mimo to jest bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna. Lubię fiolet, więc przypadłą mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka z kurtką ciekawie wygląda, buty i torebka nie do końca mi tu pasują

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam na koncie to samo co Ty i te dylematy, także don't worry. Na razie nie daładowuje.
    Podoba mi się C;

    OdpowiedzUsuń
  12. Butki do wymiany, reszta jest w porządku.
    Zaczęłam wchodzić na sd raz na parę dni, jakoś mi tak spokojniej, nie spieszę się, tak patrzę na to wszystko i myślę, czy to ma sens.?

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty są fatalne, ale reszta jak najbardziej na plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ogólne wrażenie- średnio, trochę podchodzi pod kicz. podoba mi się tutaj połączenie sukienki/tuniki z kurką, przeszkadza zaś torebka i buty.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się w 100% z tym co napisałaś. Ostatnio przeżyłam 2 miesiące bez ss i doładowań stardollarów, ale gdy kasa się kończy robi się już nudno. :/ + Również zastanawiają mnie pustki na blogu, nie wchodziłam tu przez tydzień, a nowych postów tyle co kot napłakał...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe połączenie, ale dla mnie za dużo fioletu ;c
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przekonuje mnie to jakoś ;c Niby ładnie, ale jednak jest jakieś ,,ale"

    OdpowiedzUsuń