2014/11/03

Co W Plazie Piszczy?

Dopóki Adam nie wróci, ja będę pisać posty z tej serii.

Dziś wezmę pod lupę nową dostawę w Fallen Angel. W tej kolekcji można znaleźć wiele kiczowatych ciuchów (żywcem wyciągniętych z Bratz), jednak jest kilka perełek. Pierwszy "wpadło" mi w oko czarno-białe ponczo (już je kocham). Numerem dwa jest wełniany, kremowy, oversizowy sweter w czarne łaty. Trójką jest skórzany, metaliczny komplet - top i spódnica. Jako czwarty artykuł wybrałam brzoskwiniowe obcasy inspirowane domem mody Givenchy.

Na screenie powyżej polecam co wartko zakupić.

1) Kapelusz - Bizou | Okulary - Mr. | Koszula - Yh | Sweter - Fallen Angel | Spodnie - Original Future | Torebka - Subcouture | Blazer - Chanel | Obcasy - Velvet Orchid

2) Fedora - Ralph Lauren | Okulary - Mr. | Bluzka - Nelly.com | Spodnie - Nelly.com | Torebka - Dkny | Zegarek - Yh | Obcasy - Pals

3) Kok - Nelly.com | Okulary - Chanel | Top - Fallen Angel | Body - Fallen Angel | Spódnica- Fallen Angel | Bransoletka - PPQ | Torebka - Callie's Pick | Obcasy - Yh

Co sądzicie o dostawie?
Jak wam podobają się stylizacje?

22 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się metaliczny zestaw, może zainwestuję w spódniczkę, jeśli uzbieram. Do oka wpadł mi też długi sweter. Stylizacje świetne, najbardziej podoba mi się druga i trzecia, z najlepszymi rzeczami. Niby zwykłe, a jednak mają w sobie to coś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się wszystkie z wymienionych rzeczy oprócz swetra ;) Druga stylka najlepsza, a ponczo i "metalowy" Kąplet muszę mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcji jeszcze dokładnie nie obejrzałam, a stylka najlepsza druga ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. super dostawa! mi tak samo jak tobie, wpadły w oko właśnie te rzeczy. szkoda tylko, że niedawno rozpuściłam większość sd, teraz mi trochę żal tych ostatnich groszy, które miały być na "czarną godzinę". stylizacje genialne! chyba pierwsza urzekła mnie najbardziej, a to za sprawą tego sweterka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nic nie kupiłam niestety. 3 stylka jak dla mnie mega!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiemy, jakie są inne ciuchy, ale z tych, co wymieniłaś ponczo jest super :)
    Podobają nam się też top i spódniczka.
    Wszystkie stylki fajne, ale najlepsza jest 3.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zainwestuję w ponczo-płaszcz, i może jeszcze w te obcasy. Najlepsza pierwsza stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez musze kupic ponczo, jest rewelacyjne. Najbardziej podoba mi sie stylizacja wlasnie z nim

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne stylizacje,jednak kolekcja wcale mi się nie podoba.Ubrania mogły by być trochę większe :)

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  10. nie podoba mi się swete,ale reszta stylek i ciuchy cudo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne stylki :p Najbardziej podoba mi się druga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie te rzeczy najbardziej przypadły mi do gustu, moze oprócz szpilek, bo jakos nie zwróciłam na nie uwagi.
    Wszystkie stylki sa fajne, ale ta z ponczo najbardziej mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW!!! Muszę przyznać, że wszystkie ciuchy, które wybrałaś są nieziemskie, a co za tym idzie stylizacje również. Każda jest ciekawa na swój sposób, ale tym razem moje serce podbiło ostatni outfit. ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacje są cudowne, najbardziej jestem przekonana do 1 bądź 2

    OdpowiedzUsuń
  15. Trafny wybór, też uwielbiam ponczo!

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodobał mi się ten sweter i buty, w płaszczu jestem zakochany. Prawdopodobnie zrobię zakupy za kilka dni. Ładne stylizacje, pierwsza najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ponczo najbardziej mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tęskniłam za tym działem!
    Biało-czarne ponczo jest cudowne, chyba zaraz wsadzę je go koszyka. Stylizacje świetne, ta z metalicznym kompletem jest nieziemska :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie, że dział powraca :D świetne stylizacje, środkowa najbardziej przypadła mi do gustu! Co do kolekcji to można znaleźć parę fajnych rzeczy!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne ubranka, zainteresowałaś mnie tym metalicznym zestawem, może kiedyś w niego zainwestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny artykuł, choć dostawa do FA słabiutka. Bardzo ładne stylki, ta z metalicznym kompletem i ponczo najlepsze, choć ta ze swetrem też mi się podoba c:

    OdpowiedzUsuń