2014/11/13

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów

Kochani! Wracam już niedługo, uporałem się z większością problemów i myślę, że znajdę teraz czas na stardoll. Dziękuję załodze i czytelnikom, że nie zaniedbali bloga podczas mojej nieobecności :)

Czas rozdać nagrody i pokazać Wam kolejne. Mam wrażenie, że w zeszłym tygodniu nie było losowania, dlatego dzisiaj również 10 rzeczy do zgarnięcia :)

Nagrody za poprzedni tydzień:
 Torebka ze zwierzęcym wzorem - MajkaStar1999
Torebka we fioletową kratkę - Weronikao99
Torebka w burgundową kratkę - czekoladka333
Torebka ze złotymi serduszkami - B.E.A.T.K.A
Torebka z zachodem słońca - aleksandra0308
Niebieska kopertówka - ManiakPupili
Kobaltowa kopertówka - SzarlotStar
Czarna portmonetka - ojtyja
Torebka z ukazaną zawartością - duquesa10
Torebka z napisami LE - kotek717

Gratuluję, nagrody już czekają na Was w bazarku :)
 PS. 3 osoby muszą poczekać chwilkę na nagrody, bo na razie nie mogę wystawić wszystkich 10 torebek naraz :)

Nagrody na ten tydzień:
Aby wziąć udział w losowaniu którejś z tych nagród, musisz znajdować się na TEJ LIŚCIE, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod tym postem. Jeśli jeszcze nie ma Cię na liście najaktywniejszych komentatorów to żaden problem- bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a
może już za tydzień tam trafisz. 
  
Komentatorem tego tygodnia zostaje krzysio100, gratuluję. Komentatorem poprzedniego tygodnia zostaje palinkaa1997. Wystawcie coś za 30 sd na konto Heneda :)

27 komentarzy:

  1. Gratulacje :)
    Zg się, mam pierwszą sukienkę ;)
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i mam jeszcze buty, te na dole ;)
      PS: Dobrze, że już wracasz :D

      Usuń
  2. łaaaa, nie wierzę, dziękuję serdecznie! gratulacje również pozostałym oraz komentatorowi tygodnia :) zgłaszam się także w tym tygodniu, mam tylko tą pierwszą bluzkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, ze wszystko sobie poukladales i wracasz, my chyba tez musimy sie ogarnac, bo na sd w sumie prawie w ogole nie wchodzimy, a troche nam szkoda tych wszystkich ubran w miare nowych xD

    Gratulujemy serdecznie, nam tym razem wpadla w oko sukieneczka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, ze juz jestes. Dziewczyny bardzo dobrze sobie radziły, ale jednak troche Ciebie brakowało. :) zgłaszam sie, nie mam tylko sukienki po środku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny spisywały się bardzo dobrze, no ale Ty i tak wracaj! :-)
    Gratuluję tym, którzy otrzymali nagrody i ja również dziękuję. Mam pytanko - nie jestem ss, co zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  6. @Paulina
    Dodaj do wishlisty coś o wartości 30 sd (lub kilka rzeczy o łącznej wartości 30 sd) i daj mi znać w kg, a ja je kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo! Fajnie, że masz więcej czasu :)
    Zgłaszam się rwnież na losowanie na ten tydzień.
    ManiakPupili

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje, gratulacje c;
    Zgłaszam się.
    Mam czarne buty, z Valentino

    OdpowiedzUsuń
  10. To cudownie, że wracasz :) Dziękuję za torebkę LE, jest śliczna. Do tego losowania również zgłaszam się, bardzo ucieszyłabym się z gorsetu albo paska z ćwiekami. Mam już narzutkę. Pozdrawiam, Weronika

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję za torebkę. Jest świetna :)
    Zgłaszam się. Mam czarną spódnicę, czarną narzutkę i buty z Valentino :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zg się,nie mam nic

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje bardzo!
    Mam tylko buty z Valentino :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że wracasz :)
    Mam buty z Valentino. Chciałabym drugie buty
    kotek717

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo, dziękuję serdecznie i gratuluję. Marzą mi się obie pary butów, ale ucieszę się ze wszystkiego, oprócz szortów (chyba je mam ;P).

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za torebkę ;D
    Chciałabym gorset lub szpilki z LE
    MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję!
    Chciałabym górne buty lub gorset.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wielkie gratulacje dla aktywnych komentatorów! Ja niestety przestałem aktywnie się udzielać na tym blogu z powodu szkoły. Ach, pozdrawiam drugą klasę liceum </3

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę się, że jesteś z powrotem i masz czas.
    Gratulacje, zgłaszam się, mam szpilki Valentino!

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekamy na Ciebie z niecierpliwością! :-) Gratuluję zwycięzcom i zgłaszam się. Mam spódniczkę, buty i bransoletkę z LE, chętnie przyjęłabym gorset albo buty Valentino. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję wszystkim :)
    Zgłaszam się
    Uplooad

    OdpowiedzUsuń
  24. Witamy z powrotem! Robisz wielki wysiłek, aby utrzymać funkcjonowanie bloga i doceniam to. Zgłaszam sie! mam valentino buty :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, ze nie ma mnie juz na liscie, ale cóż, zaczynam znowu komentować! :)

    OdpowiedzUsuń